een deel wel bruin en deel niet ..

Hallo,

Ik heb iets heel raars, als ik een dag in de zon heb gezeten is mijn bovenbeen meestal wel verkleurd/ bruin geworden en mijn onderbeen nooit die blijft maar spierwit. Weet iemand hoe dit kan?
Het ziet er ook zo raar uit …

Gr

Volgens mij omdat je je onderbenen (vaker) scheert, tip: wacht even met scheren als je in de zon hebt gezeten (:

^ onzin!
Je scheert je bruine kleurtje er niet af hoor? dat zit gewoon in je huid (pigment)
ik heb hier ook wel een beetje last van, smeer je onderbenen dan in met zelfbruiner dan matcht het :slightly_smiling_face:

hier heb ik nou ook precies last van!
weet iemand een goede zelfbruiner?

Ik heb ook precies hetzelfde !

Dit heb ik ook. Echt zo stom dat kleurverschil. :’)

Heeft niet iedereen dat? Ik zou me er geen zorgen over maken in ieder geval :’)

Misschien omdat er op je bovenbeen meer vet zit dan op je onderbeen?

Nee volgens mij ligt dat gewoon aan je pigment. En dat heb je daar dus blijkbaar minder. Dikke mensen worden net zo snel bruin als dunne mensen haha.

Dit heb ik dus ook! En ook nog een stuk op mn knieën dat dan wel lekker bruin is. Maar m’n onderbenen blijven melkflessen

^haha ja het bovenstuk van mn knie bij mij ook :’)

Mijn bovenbenen worden niet eens bruin

bij mij mn knieën ook heel raar gezicht haha!

Iemand vroeg om een goede zelfbruiner?
Dat is Dove summer glow lotion (:

Ja, dat heb ik ook :’)

Maar goed, verder stoor ik me er niet aan. Ik mag blij zijn dat ik uberhaubt bruin word.

Ik heb daar niet zo last van, maar volgens mij is het niet raar ofzo. Misschien omdat je eigen schaduw eroverheen valt? :stuck_out_tongue: Ik zou het ook niet weten.

Herkenning, ziet er heel raar uit vind ik.

Nu heb ik net even bij mezelf gekeken en nu zie ik dat ik dat ook heb.
Haha beetje stom xd

Heb ik ook. Een beetje bruine bovenbenen, wat bruinere knieën en lichte onderbenen. Maar er is niemand die daarop let behalve ikzelf, dus ik maak me er ook niet druk om.

Ik heb dat ook! Ik dacht ook altijd dat dat kwam omdat er meer vet zit, maar blijkbaar niet dus.

Bijna iedere vrouw heeft het, de mevrouw van de zonnebank had het eens uitgelegd aan mij maar ik ben het alweer vergeten hoe het juist zat :stuck_out_tongue:
Maar het onderste deel van je benen bruint dus minder snel, dat weet ik wel nog :stuck_out_tongue: