heeyyy,
ik had vanmiddag een korte topje aan gedaan op gym!
ik was aan het gymen,
na een tijdje kwam juf en zei: wil je de volgende keer een gewone tshirt aan doen?
ik dacht ff wtf is het zon probleem dan?
ze vroeg me dus allerlei dingen enzo…
wat vinden jullie ervan?
is het raar dat je het aan doet?
vindt je dat het mag?
wat vond jij van de opmerkingen van juf?
ik vind t wel raar ja als je een croptop met gym aan doet.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Op de middelbare school moesten wij gymen in een wit t-shirt en een korte of lange trainingsbroek. In een hemdje gymen mochten wij niet, laat staan in een crop top.
Ik vind dat wel een beetje ver gaan ja. Straks moet je trampoline springen ofzo, dan sta je direct in je beha. Je kunt dat ene uurtje toch wel een gewoon shirt aan doen?
Ik vind dat niet kunnen nee. Wat is er mis met een gewoon t-shirt, waarom moet het zo bloot mogelijk zijn ? Dat is hoe ik het zie
we moesten wel trampo springen maar had eronder wat annders aan dan bh.
Ik vind het wel raar.
Zoals eerder vermeld mocht ik op de basisschool en middelbare school ook geen hemdje aan, alleen een t-shirt mocht gedragen worden.
Zit je nog op de basisschool
aangezien de benaming juf? (hoeft natuurlijk niet)
nee maar het is eerste keer hoor!
ik was niet van plan ik hou der niet zo van maar ik had plaats van een lange zwart hemtje om eronder aan te doen een korte gepakt!
dus die deed ik eronder aan ik kon niet annders!
ik bedoel jullie kunnen dat raar vinden enzo…
maar ik vindt wat juf zei raar want wat boeit haar wat ik aan doe???
Aangezien je de lerares ‘juf’ noemt zit je vast nog op de basisschool en dan vind ik het al belachelijk dat je dan überhaupt met croptops loopt, laat staan bij gym.
nee geen bassisschool
Dit precies.
En het is toch logisch dat een docent er wat van zegt.
hoe kan ik het anders noemen wij zeggen nog gwn juf hoor
Wat dacht je van ‘docent’, ‘leerkracht’, ‘lerares’?
Oh en ‘wat boeit het haar wat ik aandoe???’, ze is de leerkracht en blijkbaar heeft zij wel door dat het niet kan dat je in een croptop naar gym komt en dat begrijp ik 100%.
je mag toch zelf bepalen wat je aandoet of anders je moeder en ze is je moeder niet ofzo…
Nou, je bent in haar les. Dan kan je ook zeggen dat je zelf mag bepalen of je je huiswerk maakt, want de docent ‘is je moeder niet ofzo’.
Bij ons zeggen anders ook nog juf hoor haha.
Maar ik vind het wel vreemd dat je een kort topje aandoet bij gym, tenzij je er een hemd onder aan had.
Tijdens gym hoef je niet je buik te showen nee dus ik begrijp haar best.
nou eh je zit in haar les en het lijkt me dat je als docent zijnde eisen mag stellen.