een collega op het werk, help!

Nou alvast bedankt dat je op mijn verhaal geklikt hebt. Het zit namelijk zo op het werk is een hele leuke jongen, laten we hem Jan noemen. Jan is 20, knap lang, lief en single. En laat k nou een mega crush op m hebben. Ik ben 16, en we flirten vrij vaak. Hij flirt met meer meisjes en doet ook close met sommigen. Laatst deed hij ook zn armen om mn nek, hij stuurt me soms kussmileys als we praten enz. Ik heb geen flauw idee wat t betekent en wat k moet doen. Ook berichte n vriendin van ons hem en hij negeerde haar, en k zei m toen ook iets en hij reageerde meteen. Zaterdag werken we weer samen en idk wat k moet doen aangezien dat hij een flirt is en tja… Wat moet k doen? :blush::pensive:

Vraag hem mee uit.

Wat als ie nee zegt?

Als je het niet vraagt weet je het nooit!

Wat als ie ja zegt?

En hoe doe k dat, we praten soms via fb…

Uh… Niet via Facebook! Je ziet hem toch zaterdag? Jongens vinden het sowieso leuk als het meisje het initiatief neemt! Vooral als je hem de vraag stelt, terwijl je hem recht aankijkt.

En gwn bij iedereen in de buurt? :stuck_out_tongue:

Probeer het op een moment dat je samen met hem bent.

En nog tips? Over alles

Hh

Eerst zn nummer vragen, even whatsappen en dan mee uit vragen ! In 1 x uitvragen zou ik persoonlijk best eng vinden

Je kan twee kanten op :wink:
Heel veel jongens vinden het normaal als zij je uitvragen, maar als jij initiatief neemt vinden ze ook leuk!
Go for it girl, ik duim voor je

Mr ik weet nieteens of ie graag met mr praat :frowning_face:

Hier geef je zelf aan dat je denkt van wel?

Maar… Je zegt ook hij flirt met veel meisjes? Ik zou persoonlijk niet op een date willen met zo’n persoon.

Ik zou z’n nummer vragen en dan nog appen. Blijft het app contact goed? dan kun jij hem best uitvragen. Als hij je niet leuk vindt op die manier zal hij dat via de app wel laten merken…

Nee ik zei niet dat ik dat dacht, mr t viel wel op… Ik heb m gezien als ie in een relatie is em dan flirt ie niet meer

Ik heb het zelfde (gehad). Als ik jou was zou ik gewoon zijn nummer vragen via Facebook (of in het echt, zou ik niet durven maar oke…) en kijken hoe het gaat. Als hij geïnteresseerd overkomt kan je vragen of hij met je uit wil, ook dit heb ik gedaan via social media (Whats App in mijn geval). Probeer zaterdag in ieder geval aandacht bij hem te trekken haha. :wink:

Succes!