een bril.......

ikke heb een bril. is het mode?:face_with_raised_eyebrow:
rageer please… sos

als je een bril hebt hoe ziet die er dan uit?
xxxx jowie <3

Een bril heeft style. Als het bij je past, ik heb er ook één maar persoonlijk haat ik hem x’]

danje dat had ikke effe nodig. ikke heb hem echt nodig maar soms heb ikke er een hekel aan. grrrr

Een bril is übercool.
Er zijn zelfs mensen die gewoon een bril dragen,zonder dat ze hem nodig hebben.
Dat zegt wel iets,maar hij moet je wel staan.
Ik heb zelf een bril,soms wel irritant,maar dat liever dan lenzen,ik voelde ze de hele tijd zitten. Vreselijk.
Mijne is een beetje rood,maar niet echt zo van KAABOEM. Maar meer zacht,wel mooi vind ik.

Ik heb ook een bril.
Een zwarte, zelf vind ik 'm leuk.
Als je die van jou niet leuk vind, waarom neem je dan geen ander montuur?
Er is heel veel keuze.

ik heb ook een bril
een roze
ik vind dat je gezicht er voller uit zie
ik bedoel als ik geen bril op heb mis ik iet in me gezicht
snap je

xxx lien

Een bril kan je heel mooi staan (:

Ik vind een bril echt niet stom hoor, meestal staat het hardstikke leuk, het is alleen ff mennen soms.

Ik heb ook een bril.

Aan je taalgebruik te zien…

Ik heb zelf een bril. En het is niet fashionable , of iets.
Het is net als een beugel. Het staat de een, de ander niet. Ik heb nu zelf ook mijn brilletje op. Vind het mezelf wel leuk staan.

Ik vind een bril niet iets fashionables. Tenzij je 30 brillen hebt. Voor elke gelegenheid een.
:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb ook een bril, maar die heb ik alleen 's avonds op als ik mijn lenzen uitdoe. Ik vind hem me niet fantastisch staan maar ik móést een bril als reserve voor mijn lenzen nemen.

ik heb ook een bril, maar die hoeft niet de hele dag op alleen bij tv kijken of als ik iets in de les ofzo iets niet kan zien…

binnenkort ga ik een nieuwe kopen, want ik heb liever een zwarte, nu heb ik een donker oudroze achtige.

ik studeer voor opticien dus ik zal wel verder niets zeggen wat ik van een bril vind :stuck_out_tongue:

Ik heb 2 brillen.
Volledig zwarte en een zwarte met een witte binnenkant.
Beide met van die rechthoekige glazen.

http://i45.tinypic.com/1t09cg.png

En de mijne is zwart.
Dit is een van mijn brillen.
Die gebruik ik voor thuis.

ik heb 2 brillen, maandlenzen en een rayban op sterkte :grinning: . misschien neem ik nachtlenzen (die je in de in de nacht in doet en dan hoef je overdag niet). 1 bril is een hele simpele met dunne randjes, bruin, die past bij alles (ik heb bruin haar). en een zwart met paars met grijze, met een hele versiering aan de zijkant (2 halen 1 betalen). eigenlijk wil ik nog een witte, dat lijkt me vet!
maar ik zet ze alleen in de avond/ochtend op, voor de rest draag ik lenzen.

ik wou eerst ook een rayban op sterkte (voor als ik mn lenzen niet inkan ofzo) maar dat stond me gewoon voor geen meter dus helaas xD

Ik heb een rayban besteld, niet helemaal nerd is die, maar wel beetje. Hij is bruin tussen licht en donkerbruin in… Ik heb blond haar en hoefde er niet eens aan te wennen ofso. Vroeger altijd wel bril gehad maar nooit meer een bril erbij gekocht voor bij lenzen, ben benieuwd wat andere ervan gaan zeggen:P

Ligt eraan wat voor bril je hebt
die vierkante brillen met zwart montuur zijn al heel lang in de mode, maar elke modieuze bril staat bij mij echt afschuwelijk. ik moet een redelijk rond model hebben anders krijg ik een kutkop. maar je kan ook lenzen nemen zoals ik nu heb!

Dit is trouwens 1 van mijn brillen. ( Vogue )

http://www.decormyeyes.com/Shades/ProductImages/65/248414551.jpg