een brief van je bloedverwant.x

Jij hoort bij mij, ik weet het zeker. Kijk nu naar me, ik ga kapot nu je me verteld dat je niets met me wilt. Ik weet het zeker, diep van binnen wil je wel, maar je durft niet, je bent bang voor commentaar. Bang dat je vrienden je verlaten, maar liefje, je hoort bij mij, alleen bij mij, wij samen gaan verder en we hebben geen andere mensen nodig als zij ons niet accepteren. Liefde kun je niet stoppen schatje. Liefde kun je niet besturen of stoppen. Elke keer wanneer mijn hart klopt, stroomt mijn bloed door mijn aderen, maar zonder jou klopt mijn hart niet, want dan ben ik half. Mijn bloed zal stoppen met stromen en mijn spieren zullen verslappen. En elke keer als ik je zie slaat mijn hart over, ik sta stil, alle geluiden om mij heen vervagen en ik sta in de stilte naar je te staren. En als je dan lacht naar me, klopt mijn hart weer, het bloed stroomt verder en ik maak me vrij uit de klem van liefde, de waas van schoonheid maar je bloedmooie lichaam beweegt zich verder mijn kant uit. En mijn handen stoppen met schrijven. Ik kan niets anders dan een glimlach op mijn gezicht toveren zonder mijn ogen van je te laten afglijden. Pas wanneer je voorbij bent komt mijn ademhaling weer op gang. Maar stel je voor, als jij er niet meer bent, dan stopt mijn hart pas. Stoken mijn handen en doen ze nooit meer wat ze willen. Mijn ogen zouden nooit meer op jouw schoonheid kunnen rusten, mijn bloed zal nooit meer stromen zonder de smacht naar jou. Dus blijf bij me, en ga voor mij, want ik wil je, want ik hoor bij jou. En ik weet dat jij het ook wilt. Diep van binnen wel. Je wilt het, ik zie het in je ogen als je naar me lacht. Ik hoor je hart in stilte bonzen als je langs me loopt, ik hoor hoe jouw hart roept naar de mijne, in alle stilte. Ik zie hoe jouw adem stokt als ik glimlach. Jij hebt dezelfde gevoelens als ik voor jou maar je durft niet. En ik probeer je te begrijpen, ik wil je begrijpen want ik doe alles voor jou. Je bent perfect voor mij, je past precies in mijn hart! En ik wil dat jij mijn gevoelens begrijpt, en dat je echt voor mij wilt gaan. Ik weet dat je het moeilijk hebt, maar ik kan je erbij helpen. Ik wil je compleet maken, ik wil je gelukkig maken. Ik wil dat je naar mij kijkt alsof je eigen leven daar ligt. Alsof je nooit zonder me zou kunnen en ik hoop dat je dat dan ook echt meent. Want ik weet nu al dat ik nooit zonder jou kan. Jij behoort tot mij, dat weet ik zeker, zonder jou zou ik niet verder kunnen. Zonder jou zal er altijd een leegte in mijn hart zijn die niemand kan vervullen. Nu ligt het lot bij jou, jij moet je gevoelens voor mij toegeven en deze kans met beide handen pakken, deze liefde beginnen. Ik zal accepteren dat je niet durfde, maar ik ga voor je vechten, ik ga vechten tot je durft, tot je mij echt wilt. Ik laat je zien dat ik je echt wil, zodat jij begrijpt dat zodra je klaar bent voor een nieuw begin, er iemand voor je klaar staat die je helpt, waarmee je dat nieuwe begin kan beginnen, samen staan we sterk, samen maken we er een nieuwe start van, zodra we alle twee klaar zijn. En ik heb mijn keuze al gemaakt, ik ben klaar, maar ik zal wachten want ik heb alles voor je over. Eerst snapte ik je niet, ik dacht dat je echt meteen voor me wilde gaan maar ik heb er lang over nagedacht en ik wil je echt niet kwijt door het incident. Ik vecht voor jou, net zolang je terug vecht. Ik ga niet moeilijk doen, ik ga niet mijn rug naar je toekeren, wachten tot jij de eerste stap zet want dat doe je niet, jij bent immers degene die deze liefde niet aan durfde, dat heb ik ondervonden. En je moet een vrouw nooit de rug toekeren, dat sowieso lief. Met veel liefde, vechterslust, moed, lef, emotie en een beetje wanhoop stuur ik jou deze brief toe. Nu weet je dat ik klaar sta als jij er klaar voor bent. Als je wilt, want ik weet dat je diep van binnen wilt. Ik voel het in alles wat je doet.

Liefs.

Jonge, genoeg is genoeg oké?

Zucht.

Ga nou maar weg.

Oh. Help.