Een brief die je nooit gaat verzenden

Hallooooo!,

Ik vond 't wel een leuk idee voor 'n topic, de titel is duidelijk denk ik?
Zeg 't maar als het onduidelijk is!

Doeeeeeeeei x

Beste natuurkundeleraar,

in de 2e was ik verliefd op u.

x

Lieve oma,

ookal ben je nu ergens in de hemel. ik hoop dat je me vanaf daar kunt zien en dat je trots op me bent. bedankt voor de goede raad die je me de laatste weken voor je dood gaf. je was me alles.

Beste ex,

je wilt absoluut niet weten hoe gekwetst ik me voel en hoe verdrietig ik op dit moment ben. Hopelijk zie je echt binnenkort in dat je met je laatste plannen echt een grote fout hebt gemaakt. Hopelijk ben je toch ook gelukkig met je goedkoop-uitziende hoer en denk je aan mij terwijl je haar neukt. Hopelijk doet dat je pijn en kan die doos je geen goede blowjob geven. Ik zal stiekem elke keer lachen als ik er aan denk.
Oja, bij de weg, je denkt dat ik geen vriend heb, maar die heb ik op het moment wel. Ik ben alleen niet zo klef als jij om dat overal te melden.

kthnxbai

@eksterr die is geniaal :stuck_out_tongue:

VERSACI, goed idee (:

Lieve opa,

ik hoop dat u ook ergens in de hemel bent zoals u wilde, en dat de laatste momenten draaglijk waren. Ik heb er spijt van dat ik de laatste dag niet meer langsgekomen ben maar ik kon dat niet aan. Vaak als ik aan u denk krijg ik tranen in mijn ogen omdat ik u mis en omdat de goede band die ik zo graag wilde gewoon niet mogelijk bleek… zo links en rechts heb ik aandenkens aan u en u zal niet vergeten worden. De begrafenis was heel mooi :slightly_smiling_face: Ik wou dat u had gezien dat ik geslaagd ben maar ik weet zeker dat u trots bent op mijn broer en mij. Hopelijk tot ziens.

Beste mama,

ik ben zo blij dat ik volgende maand hier eindelijk weg ben uit dit huis. Toch ben ik bang dat ik elke avond me heel erg schuldig voel en moet huilen als ik er aan denk dat jij nu hier thuis zit met die vreselijke man. Het spijt me zo erg. Ik zal proberen er altijd voor je te zijn en hopelijk zie je op een dag in dat je zo veel meer verdient dan dit. Ik zou willen dat je een leuke plek voor jezelf vind waar je lekker je gang kunt gaan en stappen kunt ondernemen om iemand beters te vinden.
Het spijt me als je je in de steek gelaten voelt, over een maand. Je hebt geen idee hoe afschuwelijk ik me er onder voel. We weten allebei dat hij meer van de hond houdt dan van ons maar probeer sterk te blijven mam.

x x x

[ik heb zo veel brieven te schrijven, misschien is het beter dat ik hier weg ga uit dit topic]

Hoi stinkie,

je had medelijden met me en je werd m’n beste vriend. Je had medelijden met iemand anders en je werd die zijn beste vriend. Ik accepteerde het en vond ook leuke vrienden. Toen kreeg je ruzie, ik bestond weer. Hoera! Gedurende die tijd begon je me enorm te ergeren. Je stinkt en je stelt domme en irritante vragen (heb je zelf geen hersens?). Je wou steeds opnieuw knuffels en ik zei je steeds opnieuw dat ik het niet leuk vind. Mijn hond luistert zelfs nog beter naar me. Maanden gingen voorbij en je legde die ruzie weer bij. Ik was opeens onzichtbaar. Toen zat je alleen, ik ook want mijn buur was ziek. Ik was opeens niet meer onzichtbaar! Ik jaagde je weg want ik hoef geen reserve voor je te zijn. Nu hebben wij ruzie, je bent voorgoed weg en ik & m’n neus vinden dat helemaal niet erg!

Doehoei!
Geen x’jes voor jou.

Pfff, het was zo fijn om dat er even uit te gooien :'D jezus, dat werkt echt opluchtend!

Beste ‘vriendin’

Eigenlijk ben je bestwel een slet… heb je dat zelf niet door?

x

Beste “vriendin”

Ik hoop dat jij nooit gelukkig zou worden… Want dat mocht ik ook niet van jou. Je bent gewoon een goedkope slet. Dat je al met meer jongens heb geneukt in 3 jaar tijd dan dat mijn moeder dat ooit in haar hele leven heeft gedaan…

De ballen… Stomme trut

Hoe weet jij dat nou xD

hahah mooie brief~!

nou dat wijf heeft echt al met 30 kerels in bed gelegen… zo is mijn moeder (uihaar verhalen) nooit geweest…

Beste (…)
Je hebt het verneukt, nu ga jij met iedereen weg terwijl ik alleen achter blijf.

beste collega
Ik vind je superleuk! Ik denk elke dag aan je… en ik mis je!

x

Auch :frowning_face:

Ik heb net zo’n lange brief hier getypt maar ik ga hem denk ik niet posten :'D ik sla hem wel op in Word.

Dik therapie topic is dit hahaha

Beste mensen die dit lezen.

hallo.

x

( ik weet niemand? )

hoi.

MMMkay.

Doei.