Een beugel en een bril

Ik heb dus net te horen gekregen dat ik een beugel moet… (Ik ben 15)
Maar ik heb ookal een bril:(
Wat vinden jullie is dat lelijk een bril EN een beugel ?

Liefs,

nee is niet lelijk.

Veel keuze heb je niet toch? Althans, ik mocht vanaf mijn 15e net lenzen, maar daarvoor had ik ook een beugel en een bril. Ik zou je meer focussen op het resultaat, straks heb je supermooie rechte tanden en is iedereen vergeten dat je een beugel had. :slightly_smiling_face: Er zijn echt wel meer mensen met een beugel en een bril. Ik vond het zelf ook echt niet leuk, maar het moest nu eenmaal, gelukkig is het maar tijdelijk. :slightly_smiling_face:

nee :wink:

Ik vind er niks geks, lelijks, raars, whatever aan. Er zijn tegenwoordig hartstikke leuke brillen, en loopt de helft niet met een beugel? Wat maakt het uit joh!

Schat een bril staat juist hartstikke leuk, je kan altijd nog lenzen overwegen? En een beugel zou ik ook niet over in zitten, daar word je alleen nog maar nog mooier van :wink:

Wees blij dat je en weer goed kan zijn, en weer rechte tanden krijgt!

tjaa hoe wil je het bekijken het kan er niet mooi uitzien als je er zelf niks mee doet.
Kleed je zelf leuk dat je gezicht zo min mogelijk eruit springt.
Of kijk op het internet hoe meiden zich kleden met een bril.

Ik heb allebei en alhoewel ik wat ouder ben dan 15 krijg ik er geen negatieve opmerkingen over, in tegenstelling. Zoek een leuk montuurtje uit dat je goed staat of ga desnoods voor lenzen. En een beugel kan misschien vervelend zijn maar houd gewoon in je achterhoofd dat het een prachtig resultaat levert.

Ik had allebei, ook op mijn 17e. Zolang je er een goed montuur bij hebt maakt het niks uit! Mensen vonden het bij mij juist leuk, in die combi.

Heb ik ook gehad, gewoon het leukste van maken

Een beugel is maar tijdelijk, je word er alleen maar mooier op!

Dat valt toch wel mee? Wees blij dat dat het enige is wat je hebt :slightly_smiling_face: En het is maar tijdelijk he :slightly_smiling_face:

Iedereen heeft een bril, tegenwoordig dragen mensen ook een bril met nep glazen… Wees blij met je beugel :wink: het is voor een goed doel