Een bericht verwijderen op iemands tijdlijn.

Hoi.

Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik kom er echt geen wijs uit :’)
Ik wil een bericht (of zelfs meerdere berichten) bij iemands tijdlijn verwijderen. Die berichten zijn van een paar maanden terug. Alleen kan ik geen enkele knop zien met ‘verwijder’/een kruisje o.i.d.
Ben ik nou zo scheel of is dit niet meer mogelijk?

En voor de mensen die gaan schreeuwen: Google het; ik heb meerdere malen gegoogled, maar ik kom nooit op mijn precieze vraag uit.

Alvast bedankt voor de moeite!

Berichten die je zelf geplaatst hebt?

Ja die bedoel ik :stuck_out_tongue:

op de nieuwe versie van facebook moet je dan in het vak van het bericht zijn, daar staat een kwastje ofzoiets rechtsboven in en daar op klikken en dan staat er volgens mij bericht verwijderen :stuck_out_tongue:

Bij mij is het zo dat in het vakje (het witte vakje) dat je je muis in de rechterhoek bovenin moet houden; dan komt daar een kruisje met ‘verwijderen’ te staan.

Nou het probleem is dat dat wel op je eigen facebook staat, maar niet van jouw bericht op iemands anders tijdlijn. Dus daarom kom ik maar niet verder!

Nee dat krijg ik dus niet te zien, echt helemaal niets! :frowning_face:
Ik kan wel reacties op dat bericht verwijderen (van mijzelf dan), maar niet het bericht.

Frustrerend dit :’)

als jij het niet gepost hebt dan kun je het niet verwijderen :stuck_out_tongue: hehhhhhhh b eetje vervelend

maar als jij het wel gepost hebt moet het wel kunnen… op de mobiele site gaat t niet… trouwens

^ ja dit hele topic gaat over berichten die ik zelf heb geplaatst :stuck_out_tongue:

Ik moet wel even zeggen dat het gaat over zo’n heel vakje met bijv. ‘12 vrienden hebben een bericht geplaatst op de tijdlijn van [naam]’.

Individuele berichten op die persoons tijdlijn krijg ik wel verwijderd, maar niet alles.

Snapt iemand dit nog :p?

volgens mij kun je die niet verwijderen xD
want als iemand weet hoe je die weg krijgt… VERTEL HET MIJ!
het zijn gewoon onozele vervelende meldingen van de nieuwe versie van facebook…

He kut. Echt waar ik kan die tijdlijn wel afschieten

me2

sinds die tijdlijn heb ik ook steeds meer foutmeldingen etc op facebook