een bekende jongen

hallo :slightly_smiling_face:

4 maanden geleden ben ik verhuisd en toen heb ik een jongen leren kennen, hij woont bij mij om de hoek. sinds die ontmoeting hebben we best veel afgesproken samen en ben ik hem steeds leuker gaan vinden en hij mij ook (dat heeft ie gezegd). Heel leuk allemaal alleen nu komt het probleem, die jongen is bekend in nederland en heeft best veel fans (ik zegt liever niet wie het is om privacy). Ik ben bang dat als ik iets met hem krijg dat ik veel haat ga krijgen van die fans, hij zegt zelf dat hij er voor zal zorgen dat dat niet gaat gebeuren. Ik word er best verdrietig van omdat hij zo leuk is maar ik nu gewoon even niet weet wat ik moet doen. heeft misschien iemand van jullie hier ervaring mee? of tips hoe ik met die haat kan omgaan als ik die krijg?

xxx

Oké nu ben ik hééél erg benieuwd naar wie hij is :’)
Hier heb ik zeker geen ervaring mee, sorry.

Je laat je toch niet weerhouden door een paar haatmails van 15-jarigen? :’) Gewoon doen en die haat negeren.

Haha ik snap dat je het wilt weten maar ik wil dat echt nog niet zeggen als er nog niks zeker is haha. Ik denk dat ik het toch maar ga doen, die haat zal waarschijnlijk vervelend zijn maar niet vervelender dan niet bij die jongen kunnen zijn die me heeel gelukkig maakt haha :slightly_smiling_face:

Ik ben oook heeel benieuwd wie het is

Gewoon doen, je moet je niets aantrekken van die haatmails die je eventueel zou krijgen. Dat is gewoon pure jaloezie. Als jij je gelukkig voelt bij hem & hij bij jou dan zie ik geen enkel probleem :wink:

De enige manier om erachter te komen of je het kan handelen al die fans, is er voor gaan! Gewoon doen, vast een leuke ervaring :grinning:

Hoe oud is hij? En waar door is hij bekend? Ik denk dat dat een hoop uitmaakt. Als hij zelf oud en volwassen genoeg is weet hij vast wel hoe die er mee om moet gaan. Weet hij dat niet kan je het proberen en kijken hoe hij er mee om gaat.

Ah, shit, ik wil weten wie het is.

Nieuwsgierig!!!
Maar wat heb je te verliezen? Ik zal der gewoon voor gaan als hij dat ook wilt

Ik wil dat je me nu verteld wie het is, anders kan ik je gewoon niet helpen

inderdaad, of een paar hints ofzo…

Oh dit is zo erg, heel girlscene is nieuwsgierig nu :stuck_out_tongue:

Je hebt ons nu allemaal wel heel erg nieuwsgierig gemaakt he!

Nouja misschien gaan er wel fans vervelend doen, maar so what? Als jij graag bij hem wilt zijn en hij bij jou, dan zou ik ervoor gaan! Misschien valt het wel mee en mensen zullen altijd een mening hebben, dat is alleen misschien iets meer als je met een bekend persoon gaat, maar ik zou me er lekker niks van aantrekken! Het zou pas echt zonde zijn als jij een goede, leuke relatie laat liggen om de meningen van anderen!

Als ie echt zo bekend is, zien we vanzelf wel op Shownieuws als het iets is geworden haha.

Maar ik zou er gewoon voor gaan, gewoon die stomme meiden negeren!

Ja zonder die informatie lukt het gewoon niet :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ben ook benieuwd!

Er zijn wel een aantal bekende mensen die hun partner goed uit de schijnwerper weten te houden. Desalniettemin zullen er fans zijn die ‘minder positief’ zullen reageren.

Jullie zijn verliefd en houden van elkaar, dat is het belangrijkste. Als jullie er allebei voor gaan dan is er een grote kans dat je het vooral heel erg leuk zal hebben! Dan kunnen een paar haatmails/tweets/posts er wel bij. Die moet je overigens gewoon negeren, niet lezen. Dat maakt het makkelijker om gewoon positief te blijven.

zo nieuwsgierig

!!!