Een beetje verliefd

Hallo, ik zit met een klein probleempje, er is een jongen die ik al jaren ken smoorverliefd op mij, en ik een beetje op hem. Hij had een relatie maar heeft die dan stopgezet omdat hij smoorverliefd op mij is. Het probleem is dat hij niet zo mooi van uiterlijk is e dat hij sukkelt met zijn rug, maar hij probeert zoveel mogelijk te kunnen doen wat hij kan. Op sms heeft hij me al gezegd dat ik zijn ware liefde ben en dat hij geen ander meisje meer wilt alleen mij. Ik heb hem gezegd dat ik hem een kans zal proberen geven. We hebben ook al een paar keer afgesproken. Hij rijdt met zijn fiets vaak tot bij me thuis om samen iets te doen. En hij is meer en meer verliefd geworden op mij deze maand. Hij wilt alles voor me doen zelf mij optillen ook al heeft hij een beetje pijn aan zijn rug. Hij wilt zijn hart met mij delen. Hij is heel lief en heeft een gouden hart en we wonen niet ver van elkaar. Maar ik twijfel een beetje om hem een kans te geven want soms voel ik ineens veel kriebels voor hem en dan weer niet. Wat moet ik doen?

Vind je hem echt leuk? Dan zou ik met hem daten. Als je het alleen maar doet omdat hij jou leuk vind, dan zou ik toch zeggen dat je hem niet op die manier leuk vindt.
Maar je zegt dat zijn uiterlijk een minpuntje is, dat hoort toch niet s[s] uit te maken?

Precies wat hierboven ookal word gezegt. Ga echt op je gevoel af, als je hem echt leuk vind, ga voor hem. Vind je hem niet leuk? Zeg dat dan eerlijk tegen hem en ga zelf ook door, anders blijf je hem maar aan het lijntje houden terwijl je hem niet leuk genoeg vind voor een relatie, terwijl hij dan nog denkt dat hij nog steeds kans maakt. Gewoon voor jezelf een keertje heel goed nadenken over hoe je je zou voelen als je hem kwijt zou raken, vaak helpt dat al meer bij het uitvogelen van wat je nou eigenlijk echt voor hem voelt.

Ik ga hem een kans proberen te geven want schoonheid zit eigenlijk vanbinnen. En met zijn rug sukkels hij, het is gwn Da hij verslaafd is aan mij, we kennen elkaar al een paar jaar en we wonen Nie ver van elkaar. Ik wil hem totaal Nie kwetsen

Verliefdheid is niet altijd rozekleur en manenschijn. Het is geen sprookje. Je droomprins is niet altijd mooi, sterk en charmant.
Je argumenten die ik zo hoor zijn eigenlijk dingen die heel oppervlakkig zijn. Een relatie ga je aan om hoe een persoon zijn karakter is. Ik krijg het idee dat je de aandacht wel leuk vind maar eigenlijk iemand wilt die mooi is.

Als je voelt dat jullie liefde kan groeien, zou ik hem zeker een kans geven! Als het dan niet werkt, heb je het alsnog geprobeerd.

.