Een beetje verliefd - belangrijke update!

Ik was niet meer zo actief op girlscene, maar nu zit ik met iets, ben ik alleen thuis en luister ik zielige muziek. En toen dacht ik aan jullie. Ik val mijn vriendinnen genoeg ‘lastig’ en wil graag andere meningen over deze situatie weten. Schrijven is de beste remedie, en advies is nooit verkeerd :slightly_smiling_face:
Mezelf kennende wordt dit wel een lang verhaal hoor…

Nadat ik mijn laatste soort van relatie heb afgekapt heb ik me voorgenomen om nu even helemaal niks te beginnen met iemand. Ik had er totaal geen behoefte aan en was er wel weer klaar voor om de vrijgezel uit te hangen. ‘Relaties zijn voorlopig echt niks voor mij’ dacht ik. Wel ging ik tinderen, want ik vind het fijn om wel wat contact te hebben met jongens, maar bedoelde hier verder ook niets mee. Tinder is voor mij alleen wat afleiding, goed tegen de verveling. Maar hier kwam ik S tegen. Hier moet ik even iets over uitleggen.

Mijn vader heeft een collega waar hij goed bevriend mee is, zijn vrouw is ook weer goed bevriend met mijn moeder en hun zoon is even oud als mijn broertje, ook zij gaan goed met elkaar om en die jongen is geregeld bij ons thuis. Ze hebben ook een dochter van mijn leeftijd, vroeger ging ik wel eens met haar om maar heb haar al jaren niet gesproken of gezien, in tegenstelling tot mijn gezin ken ik die hele familie niet zo goed. Dit meisje heeft anderhalfjaar een relatie gehad met S. Ik kende S niet, alleen van verhalen van mijn broertje en die vriend van hem, zij vonden hem super chill altijd. Ook mijn ouders vonden dat een gezellige jongen.

Goed, ik kwam S dus tegen op tinder, en vond het grappig dat ik zoveel over hem wist terwijl ik hem nog nooit had ontmoet oid. Ik drukte op het hartje en we waren een match. Ik vertelde over de verhalen die ik van hem wist, en dat was een heel grappig gesprek. Hij wist niet eens dat mijn ouders nog een dochter hadden zeg maar. Ik bedoelde hier niet zoveel mee, ik vond hem niet super knap ofzo en had hem ook niet geliked als ik hem niet al kende van verhalen. Maar op de één of andere manier klikte het zo goed, en bleven we maar praten. Hij vroeg uiteindelijk mijn nummer om me een foto te sturen van iets waar we het over hadden gehad, heel onschuldig allemaal. Maar de gesprekken gingen op whatsapp gewoon door. Meestal waren we verschrikkelijk aan het ouwehoeren maar heel soms hadden we een serieus gesprek, zo kwam ik er achter dat hij en zijn exvriendin heel naar uit elkaar zijn gegaan en dat zijn naam eigenlijk taboe is binnen de familie waar mijn familie zo veel mee omgaat. Ook kwamen we erachter dat we op zo’n 3 minuten loopafstand van elkaar wonen in de stad waar we beide studeren.

Nou was er vorige week Sneekweek, waar hij met een tentje stond en ik verschillende dagen mijn familie bezocht, die daar met de boot was. Dit was dus de eerste keer dat we elkaar zagen. Mijn broertje kent hem redelijk goed, en ik chillde steeds wat met die groep jongens, dus ook met hem. We zaten geregeld voor zijn tent wat te drinken en dat was altijd super gezellig. Maar er is nooit wat gebeurd, ik dacht omdat iedereen erbij zat. Er was letterlijk geen mogelijkheid voor. We bleven wel veel appen en hij nodigde me steeds uit bij hun tent. De laatste dag was ik er weer, die avond was er slotfeest en zou ik bij mijn ouders blijven slapen omdat ik daar ook wel heen wilde. Ik appte hem die dag; ‘Ik blijf slapen, biertje vanavond?’ Omdat ik steeds cola dronk omdat ik weer in de auto terug moest. Hij appte terug dat ze die avond al bezoek kregen van vriendinnen uit Brabant. ‘Gewooooon vrienden’ zei hij er bij. Nou ja, dat vond ik natuurlijk niet heel leuk, maar heb er ook niet heel veel over nagedacht, ik was de dag ervoor nog op stap geweest met alleen maar jongens, ik mocht niet zeuren.

Na de sneekweek appten we nog steeds veel. Deze week waren we beide in onze studentenstad. Ik moest zondagavond werken en heb na het werken altijd last van lichamelijke klachten, vooral mijn rug is dan heel pijnlijk. Ik appte toen of hij me niet even kon masseren, hij studeerde toch fysiotherapie. Dit was gewoon als grapje bedoeld, maar hij ging er de volgende ochtend heel serieus op in. Dat ik best even langs kon komen. Op een gegeven moment dacht ik ‘fuck it’ en ben ik dus naar hem toe gelopen. Zijn vriend was daar wel, maar die kende ik wel van de Sneekweek, dus dat was juist wel gezellig. Ze waren aan het gamen toen ik kwam, en ik mocht mee gamen. Na een uur ongeveer heeft hij me gemasseerd, en dat was een klein beetje awkward, meteen shirt uit en alles, maar heeft echt goed geholpen en hij deed het heel professioneel. Maar ik mocht nog niet weg, we hebben nog meer gegamed, we zijn gaan touren in de cabrio van die vriend, hebben boodschappen gedaan, samen pizza gegeten, etc. Ik ben pas 20.00 uur weg gegaan, toen zij naar thuisthuis gingen. Wel de hele tijd met zijn drieën dus, dus weer niks gebeurd, maar het was echt heel gezellig. En hij appte zodra ik thuis was dat ie t gezellig vond en dat hij binnenkort bij mij kwam chillen.
Ook benadrukte hij nog een paar keer dat als ik weer last had, gewoon terug moest komen. Toen ik grapte dat ik er dan straks wekelijks stond reageerde hij met ‘jaaa leuk, serieus’.
Ik had geeeeeen idee hoe hij mij nou zag, of ik nou gefriendzoned was of niet. Maar goed, hij vond me in ieder geval niet vervelend.

Vanochtend vroeg hij of ik in de stad was, dan konden we wel even bankhangen. Maar ik was thuisthuis. Toen ik later vroeg of hij vanavond nog op stap ging reageerde hij met ‘neeee met jou op de bank!’ Dit laatste was geauwehoer, maar dit is toch wel een klein klein klein beetje flirten?
Aan de andere kant, ik heb hem en die vriend van hem uitgenodigd voor mijn verjaardagsfeest van morgen, maar ze weten nog niet of ze komen. Het is ook wel ver weg voor hen, maar ze hadden nog geen specifieke plannen voor zover ik weet.

Maaaar toen later vandaag hadden we ineens een heel serieus gesprek over van alles. En op een gegeven moment had hij het over een scharrel, en ik begreep het niet echt dus vroeg ik hem of hij die had. Hij wist het niet zei hij. Hij had het heel gezellig gehad met één van die brabantse meisjes van de Sneekweek (dus toch!!!) en had nu contact met haar maar ze wilde eigenlijk niet afspreken omdat ze hem dan te leuk zou gaan vinden ofzo, en ze wonen te ver van elkaar af. En hij wilde sowieso geen relatie met haar door de afstand, dat vond hij een ‘no go’ maar wilde haar opzich nog wel eens zien. Nou dat kwam best wel als een klap in mijn gezicht, deze zag ik écht niet aankomen. Ik heb hem ook nog, als bff zijnde, vet advies proberen te geven. Stomme ik. Later krabbelde hij weer terug, dat het niks was en dat hij geen scharrel had, dat hij dat niet zo kon noemen. Dit uit het niets trouwens, het gesprek was al afgelopen en ik had als laatste niet meer gereageerd. Dat vond ik wel weer wat bizar.

Ik begon net weer over dat bankhangen, en hij zei dat als ik weer in Groningen was we dat sowieso even gingen doen. Zo hebben we ook al afgesproken dat we samen gezond gaan eten, en gaan sporten. Hij wilde mijn personal trainer wel zijn. Ook ben ik oprecht van plan om vaker langs te komen voor een massage, maar dat deels ook om praktische redenen.

Nog een ding, mijn ouders hebben door dat ik wel veel contact met hem heb en zeggen steeds ‘dit kan niet hoor, dan wordt het wel heeeel ingewikkeld’. Meer voor de grap, maar ik weet dat dat wel een beetje zo is. Ik reageer steeds dat hij toch kleiner is dan ik. Ze weten dat mijn eis is bij een jongen, hij moet grote zijn dan ik. Maar ik ben vrij lang en S is vijf centimeter kleiner dan ik. Ik heb me nog nooit aangetrokken gevoeld tot iemand die ook maar even groot is. Nog nooit, en nu dit ineens.

En ik kan het niet meer stoppen, mijn hart slaat op hol als ik zijn naam op mijn beeldscherm zie staan. En het zweet brak me uit toen hij over die scharrel die hij geen scharrel wil noemen begon.

Als jullie dit lezen, wat denk je dan wat zijn bedoelingen zijn?

Mm, beetje vaag. Het ene moment denk ik dat hij je wel ziet zitten. En dan begin je over die Brabantse meisjes en lijkt het weer een andere kant op te gaan? Misschien ziet hij je toch echt als een goede vriendin? Als je het echt niet meer kan trekken zou ik hem toch eerlijk vragen wat hij in je ziet. Want hierdoor wordt het juist moeilijker voor jou om hem uit je hoofd te kunnen zetten / hem als een normale vriend te behandelen.

Denk eerder vriendschappelijk. Zeker toen hij het over het meisje in Brabant had.
Maar als je hem ziet zitten, vraag hem dan gewoon mee op date! Dan snapt hij de hint ook wel. :wink:

Gisteravond ging hij een foto sturen van de zonsondergang die hij vanuit zijn bootje kon bekijken en zei hij dat ik wel een keer mee mocht. Ook hadden we het nog over hoe vaak we bij elkaar konden bankhangen als school weer zou beginnen. Ik weet echt niet zo goed wat ik er over moet denken. Maar op dit moment hebben jullie misschien wel gelijk, zoek ik er teveel achter en is het enkel vriendschap…
Ik durf hem niet echt op ‘date’ te vragen, als we weer in de stad zijn durf ik wel te vragen of hij komt eten, of film komt kijken, maar niet onder het mom van een date. Maar goed, we zijn nog nooit met zijn tweeën geweest, dus misschien krijg ik dan meer hoogte van hem ofzo? Duurt alleen nog zo lang mehh. Ik weet ook nog steeds niet of hij vanavond komt.

Ik ben ook bang dat als ik serieuzer ga doen, of hem vraag hoe hij mij nou eigenlijk ziet, dat ik ons contact verpest. Het is zo leuk en ik wil nog niet dat we stoppen met praten

Het is wel een beetje vaag van hem. Ik kan er niet echt hoogte van krijgen. Maar jullie hebben leuk contact en dat kan gewoon blijven zo. En met een beetje actie vanuit jou zou je erachter kunnen komen of hij het leuk vindt om samen af te spreken en echt te gaan daten ofzo.

Laat het zijn en zie waar het op uit komt…
Ik heb in dezelfde situatie gezeten maar dat liep uiteindelijk wel uit op een relatie. Verwacht er niet teveel van en geniet gewoon met je tijd met hem. :slightly_smiling_face:

Ik zou wat actiever gaan flirten en kijken wat zijn reactie erop is, beetje flirten kan geen kwaad haha.

En verder kan ik niet geloven dat hij er nooit aan jou gedacht te hebben op die manier. Ik bedoel mannen, hormonen en masseren moet toch wel wat los maken haha.

Bedankt voor jullie reacties!! Er is weer wat nieuws…
Gisteravond is hij niet geweest, en ik vroeg hem wanneer hij weer naar de stad kwam. Dat wist hij niet. Ik zei dat hij volgende week moest komen, want dat was gezellig voor mij. Hij reageerde dat hij best een dag voor me wilde komen, en kwam gelijk met ‘morgen?’ aan. (Dat was vandaag trouwens). En nu zie ik hem dus morgen. Alleen. En nu ben ik zenuwachtig.

Oke update…

Zondag heb ik hem van het station gehaald en zijn we naar de stad gegaan. Helemaal op het begin vroeg ik of er al wat vorderingen waren met dat meisje, en vertelde hij dat hij daar dinsdag t/m woensdag as heen zou gaan. Nou, toen dacht ik dus ‘okeeee duidelijk, friendzone dus’. Dus ik heb geprobeerd om me erover heen te zetten. Hij wilde hier daarna ook niet meer over praten. We zijn gaan winkelen voor hem en dat was zo verschrikkelijk gezellig. Het was zóveel leuker dan ik had verwacht. Het klikt gewoon heel goed tussen ons, ik heb me dood gelachen de hele middag. Hierna zijn we naar zijn kamer gegaan en hebben we film gekeken, weer heel gezellig maar er waren nog geen tekenen dat dit meer was dan vriendschap. Op een gegeven moment ging hij in zijn bed liggen, en zocht hij dumperd filmpjes op die ik volgens hem gezien had moeten hebben. Maaaar dan moest ik wel naast hem komen liggen anders kreeg hij een lamme arm van het omhoog houden. Nou goed, dat deed ik. Hele tijd filmpjes gekeken in zijn bed, op een centimeter afstand van elkaar.

We waren ook aan het ouwehoeren en wat stoeien enzo, en we hadden heel veel lol. Hij was ondertussen wel vrij obvious aan het voetje vrijen zeg maar, en sloeg soms een arm om me heen, kleine dingetjes. Ik zei voor de grap dat ie mijn rug nog wel even mocht masseren, wat hij toen meteen deed. Hierna wilde hij een kus als bedankje, die ik hem gaf. Nou goed, geen minuut later zoenden we en zijn we verder gegaan. Geen seks want we hadden nog heel weinig tijd, godzijdank denk ik achteraf. Naderhand was het lichtelijk awkward, ik wees hem er op dat hij dinsdag een date heeft, en hij zei dat dit niet een hele handige actie van hem was, dat het beide niet handig was. We hebben er niet echt over kunnen praten want toen kwam zijn vriend, en ben ik weg gegaan. Later, vooral vanochtend, wel over geappt. Ik heb gevraagd of hij er spijt van had en dat was niet zo zei hij, hij vond het leuk en fijn. Maar feit blijft dat hij morgen naar dat meisje gaat en hoogstwaarschijnlijk seks met haar heeft (ze hebben al twee keer met elkaar geslapen). Hij wijst me er steeds op dat het niks is tussen hen, dat zij dit ook weet etc. Ik heb heel subtiel proberen duidelijk te maken dat het voor mij wel wat betekende, en dat ik het naar vindt dat hij daar heen gaat, maar ik denk iets té subtiel want hij heeft t niet echt door. Maar ik durf niet duidelijker te zijn, hij gaat er toch wel heen en ik wil niks verkloten nu. Zij was eerder, tussen hen was er al zoveel meer gebeurd, ik kom er zomaar tussendoor.

Ik weet nu niet zo goed wat ik hiermee moet. Ik vind hem zó leuk. Ik ben heel lang bang geweest dat ik nooit meer sterke gevoelens voor iemand kon hebben, niet zoals ik die ooit eerder had. Maar ik besef me dat ik een veel leukere en gezelligere middag met hem heb gehad dan met eerdere jongens. En dat is zóveel waard. Ik wil hem nog niet laten gaan…

Huh wat is zij nou nu? fwb?

Ik vind het niet zo netjes van hem eigenlijk. Ik zou jullie volgende afspraak afwachten en als dat geen duidelijkheid geeft, het gewoon vragen.

Ja ik weet het ook niet, ik vraag er ook niet zoveel over omdat ik geen antwoorden wil horen haha. Maar ze hebben met de sneekweek twee keer bij elkaar geslapen, dat was heel gezellig, ze appen veel en ze wilden elkaar nog eens zien, morgen dus. Maar hij vindt dat ze te ver weg woont dus zegt steeds dat het toch niets wordt. En hij zegt dat hij zeker weet dat zij ook met anderen gaat, maar misschien is dat om zichzelf een beter gevoel over de situatie te geven oid.

Het is ook echt niet netjes van hem, niet tegenover mij en niet tegenover dat andere meisje. Maar ik geloof dat hij dat zelf ook wel vindt. Al beweert hij geen spijt te hebben… Meh dubbel allemaal.
Ik ging haar instagram opzoeken en ze is echt niet normaal knap. Maar écht heel knap. Helpt ook niet :’)

Maar jij zou dus nog wel met hem afspreken? Ik wil dat ook, maar vriendinnen ed raden het me af.

Ja eigenlijk wel, anders blijf je in onzekerheid. Anders was het toch vriendschap? Ik vind dat hij wel gewoon alles mag uitleggen eigenlijk.

Die jongen speelt duidelijk een spelletje met je. Ik zou het contact verbreken!

Okee hij is daar dinsdag heen gegaan en ik heb hem expres niet geappt. Ik had toch geen idee wat ik nog tegen hem moest zeggen en wilde ook niet steeds zijn naam zien, wetende dat hij bij iemand anders is. Hij heeft mij ook de hele dag niet geappt en ik was al bang dat hij dat ook niet meer ging doen, en aan het bedenken wanneer ik hem zou mogen appen en wat ik moest zeggen blablabla. Maar om 5 uur 's nachts had hij ‘heeeee you’ gestuurd. Dus hij dacht wel aan me? Volgende ochtend heb ik gereageerd en gevraagd hoe het daar was, waar hij niet heel enthousiast op reageerde. ‘Het wordt toch niks’ en ‘joah, wel gezellig’ zei hij. 'S avonds appte hij me weer, bleek dat hij half 3 al weg was, hij was er wel een beetje klaar mee en vond haar ook wat onverschillig. Sinds dien hadden ze ook geen appcontact meer gehad. Denk dat het dus wel een beetje van beide kanten tegenviel ofzo. Wij hadden weer heel leuk contact gisteravond en hebben afgesproken dat we binnenkort samen intouchables gaan kijken. Ik ben benieuwd…

^^ ja ik denk dat je wel gelijk hebt. Ik kijk het nog even aan, maar als er weer wat gebeurt tijdens de volgende afspraak ga ik vragen wat dat nou is tussen ons. Ik wil absoluut niet meer in dezelfde situatie komen als vorig jaar met B, dus daar ga heel goed op passen!

Eén ding: subtiele hints begrijpen de meeste mannen niet…

Als ik jou was zou ik toch een keer de stoute schoenen aantrekken en hem vragen waar hij jullie relatie (of dat nou liefde of vriendschap is) heen ziet gaan. Je zegt wel dat je wat je nu hebt niet kwijt wil raken (snap ik) maar begrijp uit je vele berichtjes ook dat je enorm in onzekerheid zit en je daar ook niet fijn onder voelt.

Nu lijkt je inderdaad een beetje een plan B… zodra hij een meisje vindt wat hij leuker vindt gaat hij daarheen en als dat weer over is ben jij weer in the picture :camera:

Lastige situatie, succes ermee!

Oké guys, ik ben totaal niet meer actief op girlscene, maar ik mis mijn uitlaatklep. Ik bedacht me dat ik een tijdje terug dit topic had aangemaakt, en ga hier gewoon verder op zeiken, want het is weer struggles all over hier.

Ik kan btw niet geloven dat dit alweer twee maanden geleden is.

School begon weer, en al snel zag ik S zo’n drie keer per week ofzo. Veel te veel natuurlijk. We woonden ook veel te dichtbij elkaar, het was te makkelijk. Als we ons beide verveelden ging ik naar hem toe, als et 19.00 uur was en we kwamen er achter dat we beide nog niet hadden gegeten bestelden we wat, en aten we dat bij hem op, etc. Ik wist niet zo goed wat het nou was tussen ons en ook niet wat ik nou wilde. Hij is nogal een tinderslet (elk meisje die dit leest, in het noorden woont en op tinder zit, pas op haha.) en ik had niet het idee dat hij ons als iets serieus zag. Ikzelf zat ook niet echt op iets serieus te wachten. Ik woonde net in Groningen, kreeg contact met meerdere jongens (niet dat ik die ook zo vaak zag hoor) en vond t wel even prima zo. Op een gegeven moment zou ik bij S blijven slapen. Toen wilde hij er wel over praten. Hij wilde dat het duidelijk was dat hij niet opzoek was naar een relatie, en zijn vrijheid niet kwijt wilde. En wilde weten hoe ik er in stond. Ik heb eerlijk gezegd dat ik hem echt heel leuk vond, maar op dit moment daar ook niets mee wilde doen. Hij zei da dit voor hem ook zo was. Zijn laatste relatie was nog maar net over, dit was een slechte relatie en is ook heel rot uit gegaan, hij wilde zich voorlopig nog niet binden. Ik begreep dat. Wel zei hij dat hij mij ook echt een heel leuk meisje vond.
En zo ging dat dus een paar weken door. Het was niet alleen seks, wij hebben heel veel films samen gekeken, we aten vaak samen, we appten de hele dag door over vanalles, op Facebook reageerde hij overal op, vond hij alles leuk en tagte hij me in de meest random berichten. Ik was niet zijn geheim, zijn vrienden wisten van mijn bestaan af. En wie het niet wist kon het makkelijk zien op Facebook.

Na een paar weken begon hij meer te vertellen over met wie hij nog meer contact had, en werd ik ineens heel jaloers. Hij had op dat moment helemaal niet met veel meisjes contact, nog sterker, ik denk dat ik met meer jongens contact had toen. Maar steeds als er iets was met een meisje reageerde ik kortaf. Ik had het door en wist ook dat het verkeerd was, maar kon het niet laten. Op een avond, toen ik het wel héél Obvious liet merken was hij er klaar mee. Hij zei dat we gewoon vrienden moesten blijven, geen benefits meer. Dat dat beter voor ons beide was. Ik reageerde daar natuurlijk veel te heftig op, en uiteindelijk kregen we ruzie. Uiteindelijk afgesproken dat we normaal tegen elkaar zouden doen, maar het voelde nog niet goed dus heb niks meer van me laten horen. En hij uiteraard ook niet.

Vorige week kreeg ik ineens een appje van hem, of ik binnenkort kwam filmkijken. Ik heb daar ja op gezegd en sinds dien is het normaal. Of nouja normaal… Het is precies zoals voor de ruzie. We hebben een heel lang gesprek gevoerd over zijn bindingsangst en waarom hij nu niks wil. Maar ook over dat hij nu aan het doorslaan is, hij heeft op dit moment wél heel veel contact met verschillende meisjes. Hij zegt niet goed in zijn vel te zitten. Ik heb hem nog niet gezien, en heb dat ook bewust uitgesteld, ik weet dat ik hem niet kan/wil afwijzen als het er op aan komt. Maar het is nu beter dat er niks gebeurt denk ik? Vannacht is zijn laatste nacht in Groningen, daarna moet hij een maand thuis wonen voordat hij hier weer is (en dan woont hij niet meer zo dichtbij me). Hij vraagt… Smeekt bijna, of ik langs kom vanavond. Ik weet het niet. Ik weet even echt niet wat ik moet. Volgens hem ben ik de enige die zoveel van hem weet. En dat geloof ik ook wel, want hij praat niet zoveel over wat hij voelt. Ik denk oprecht dat ik zijn prioriteit ben nu. Maar weet ook dat ik voorlopig niet het enige meisje ben dat hij spreekt. (Wel die hij ziet trouwens, hij wil niemand daten, hij heeft alleen contact met ze.)

Okee ik moet nu weg dus kan het verhaal niet overlezen, volgens mij is het lekker onsamenhangend geworden allemaal, ik hoop dat jullie de situatie een beetje snappen.

Oké ik heb even alles gelezen wat je er tot nu toe op hebt gezet haha.
Maar jeetje wel een lastige situatie zeg… Ik denk ook wel dat hij je echt heel leuk vindt maar dat hij gewoon geen zin in “vastigheid” heeft. Hij wil je graag zien omdat hij het echt gezellig met je vindt. Ik begrijp alleen niet helemaal of jij nou wel iets met hem zou willen? Want als dat wel zo is, dat jij een relatie met hem zou willen, zou ik zeggen: kiezen of delen. Vraag jezelf af wat jij nou eigenlijk wil en niet zozeer wat hij wil.
Anders ben je straks uiteindelijk alleen maar verdrietig. Ik snap dat dat lastig is, maar je moet echt voor jezelf kiezen in deze situatie.
Ik ben benieuwd hoe het verder loopt!

Ha, bindingsangst. Ik zit een beetje in een soorgelijke situatie, geloof ik. Ik had een paar weken een relatie met een jongen die het toen uit heeft gemaakt vanwege zijn bindingsangst en nu is het precies zo als toen we nog een relatie hadden, alleen zonder het fysieke aspect, eigenlijk. Bij jou zit het nog wel iets anders in elkaar natuurlijk, maarja het feit dat er bindingsangst bij zit maakt het al zo veel lastiger. Wat ik op dit moment doe is het maar een beetje door laten modderen. Ik kom wel als hij het vraagt, en als ik bij hem ben of met hem praat is het ook supergezellig en is het ook echt een goed gesprek. Het enige wat ik dus eigenlijk tegen jou kan zeggen is hetzelfde als wat ik nu doe, maar gewoon een beetje doormodderen zonder dat je er een label opplakt. Blijkbaar helpt dat.

Dit was pas een onsamenhangend en onnuttig comment, haha. Hopelijk heb je er toch een beetje iets aan!