Een beetje haaruitval.

Hallo lieve mensen,
de laatste tijd als ik bijvoorbeeld een nieuw truitje draag, zie ik 2 minuten later veel haar op de arm van mijn truitje liggen… vroeger had ik dit nooit, en als ik zeg maar één klein lang haartje eruit trek, laat ie heel makkelijk los. En als ik mijn haren kam, komt er vaak een hele bos ofzo. Komt het misschien omdat ik mijn haar had geverfd (dip dye) of? Gelieve niet met reacties te komen of ik een soort ziekte heb, want nee, die heb ik gelukkig niet. En verf maakt je haar ook kapot, dus ben het gewoon nóóit meer van plan. Iemand tips om haaruitval tegen te houden? Zijn er speciale haarmaskers of shampoo’s daarvoor? had het gegoogled maar daar waren alleen shampoo’s voor vettig haar enzo te vinden als je haar uitval had.

Alvast bedankt, doeg.

up.

Google maar eens kokosolie / kokosvet tegen haaruitval :slightly_smiling_face:
of arganolie.

Dankjewel haha! xx

Alpecin Cafeïne-Shampoo
Aan te raden.
Tegen haar uitval

euhm gezond haar komt van binnen uit. dat valt niet met wat shampoo op te lossen.
ik denk dat je wat gezonder moet eten. en als je dat al doet, kun je er op letten of je wel de b vitamines genoeg binnenkrijgt.

Heel veel mensen hebben daar wel eens last van! Vooral bij seizoenswisselingen. Misschien is het door je dipdye dat de losse haren meer opvallen?

Bij iedereen is het verschillend. Ik heb vroeger wel een ziekte gehad die er voor zorgde dat mijn haar uitviel, maar aangezien je zeker weet dat je dat niet hebt, denk ik dat het gewoon met je leeftijd te maken heeft. Hormonen enz.

Probeer het een poosje door geen haarlak, wax en haarmousse te gebruiken? geen staarten gewoon lekker los & geen producten er in.

Dankjewel iedereen voor de tips.
En ik gebruik inderdaad elke dag haarmousse :astonished:. Ook na het douchen etc.
Maar als ik geen haarmousse gebruik word mijn haar héél erg pluizig.

Nouja, misschien toch minder haarmousse gebruiken en gezonder eten.

xx