Een beetje erg onzeker..

hee meiden,

ik ga straks zwemmen met mijn vrienden bij de Eemhof, zij zijn namelijk jarig geweest en houden hun feestje daar.
Het punt is, ik ben een beetje onzeker…
Ik voel me nooit totaal op mijn gemak in bikini…
Ik ben 1.60 en 52 kilo, en eigenlijk weet ik dat ik heel slank ben.
Maar hoe laat ik mezelf dat geloven?

Gewoon niet aan denken?
ja klinkt als een waardeloos advies maar ga gewoon lol hebben met je vriendinnen.

Je bent gewoon slank hoor! Je moet je gewoon sexy vinden in een bikini! Dat ben je zeker ook!

Dankje Odjur dat je reageert…
uhm, vriendinnen?
Het zijn alleen maar jongens

dankjewel JUST_ONE!
Als je dat uitstraalt dan ben je ook sexy, inderdaad :slightly_smiling_face:
bedankt voor jullie reacties!

Even voor duidelijkheid. We zitten op dezelfde lengte en gewicht… & ik voel me ook vaak de eerste paar minuten beetje aangekeken… Dan zet ik het knopje om in SEXY :tipping_hand_man:

& nu je toch tussen alleen jongens zit… Krijg je alleen maar aandacht in bikini :slightly_smiling_face:

Sorry ik had verkeerd gelezen :’] Maar lol hebben met je vrienden dan :stuck_out_tongue:

Zoveel zorgen in de wereld en dan maken mensen zich druk om hun lichaam omg, shame

Gewoon zwemmen en lol hebben ;]

@ JUST_ONE
Ik ben het met je eens hoor, maar ik wou even zeggen dat als je 1.60 bent en 52 weegt je nog niet gelijk slank hoeft te zijn ( kijk naar mij )
Dat ligt ook aan je bouw en of je aanleg hebt om veel of juist weinig vet op te slaan en waar je vet op slaat.

@ topicstarter

Je bent inderdaad echt niet te dik, je hebt een heel goed gewicht voor je lengte.
En wat JUST_ONE ook schreef, als je uistraalt dat je je goed voelt in je bikini straal je dat ook uit.
Dus gewoon lekker gaan zwemmen en er een leuke dag van maken zou ik zeggen :grin:

Ik vind dat je er zo niet tegenaan moet kijken :slightly_smiling_face: Niemand is dik. Is er ergens een grens wat zegt dat je dik bent. Jij alleen kan jezelf voor dik uit maken & doe dat vooral niet met vergelijken. Want ik heb hele erge lelijke handen en je ziet me botten gewoon op mijn hand. & ik zou liever dikke handen willen in plaats van lelijke skeletten handen.

Ik zeg ook niet dat ik mezelf te dik vind, ik zeg dat ik hetzelfde gewicht en dezelfde lengte heb als haar en ik niet slank ben.
En die grens is er wel degelijk.
Er zijn mensen die echt te dik zijn, en ik neem aan dat jij het ook wel kan zien als iemand echt te dik is.
(Misschien komt het een beetje zo over, maar ik wil geen ruzie zoeken of je aanvallen ofzo ! ik ben het gewoon niet met je uitspraak eens )

kijk hiernaar:

http://www.septica.com/FatChick.jpg

en je voelt je verdomd slank.

gewoon lol maken en er niet aan denken.
Denk gewoon dit: het kan altijd erger .

O Em Gee. Ik voel me nu net zo’n skelet… Geniaal XD

Ulgh, ‘het’ heeft ook nog een bikini aan.

Ja dit wert wel :3

Ik zou zeggen, ga gewoon, heb lol met je vriendinnen, en tre je er niets van aan.