Een band oprichten!

He meiden!

Ik wil echt heel heel lang in een band, maar kon alleen maar van die orkestbandjes vinden met mensen van 40 jaar en ouder x’D
Dus ik dacht, waarom richt ik er zelf geen op!
Met meiden van mijn leeftijd, rond de 16, maar iets ouder of jonger is ook prima ~ Gewoon een girlband! Dus als je goed kan drummen,keyboard, gitaar of kan zingen, ofiets anders, reageer dan even! Lijkt me super leuk om met een paar meiden een band te beginnen! Ikzelf speel gitaar, maar niet super goed ofzo, en ik zing, maar er kunnen natuurlijk ook 2 zangeres in een band zitten, dat is echt geen probleem.

Dus heb je zin in een band oprichten met een paar andere meiden? Reageer dan even! Oh en, Ik woon in Vinkeveen (Utrecht), maar ik heb een scooter dus ik kan wel iets verder weg om te repeteren, maar Limburg word hem niet, haha!

‘‘Kan niet, Ik moet repeteren met de band’’ Dat is toch cool om te zeggen of niet soms? x’D

Iemand zocht laatst ook nog bandleden. :3

Echt? Weet je misschien nog wie :'3?

Ik zou ontzettend graag mee willen doen (zoek ook al tijden een bandje!), maar ik denk dat ik net iets te ver weg woon. (Harderwijk namelijk). :frowning_face:

Ik zing zelf, en ik speel ook gitaar.

In ieder geval veel succes ermee!

Ik heb geen idee waar dat topic is gebleven, maar ik had hem vandaag of gisteren nog bij actief gezien.

Woon in Rotterdam dus dat gaat hem ook niet worden, helaas!

Ik heb gekeken, en Soest zit er ongeveer midden in :'3 Dat is 30 minuten met de auto. Ik zou het er wel voor over hebben als we meer leden bij elkaar krijgen die in die buurt wonen :'3

Hoi meiden
Mijn naam is Yannick
En ik zat een beetje op internet te googelen
Tot ik jullie website tegen kwam
En jullie bericht las
Ik ben ook al heel lang bezig om een eigen band of groep op te richten
Maar het wil maar niet echt lukken
Ik las ook dat deze berichten zijn geplaatst in het jaar 2011
Dus ik weet niet of jullie ondertussen al een band hebben opgericht of niet
P.s. Ik ben wel een jongen
En ik snap best dat jullie een meiden band willen oprichten
Maar ik weet niet of jullie het erg vinden om een jongen er bij te hebben.
Ik bespeel geen instrument
Maar ik kan wel goed zingen
Dus als jullie nog iemand zoeken
Laat gerust iets weten via mijn mailadres
Mijn mailadres is

ygame94@gmail.com

Ik woon heel dicht bij Soest! ik wil best meedoen, ik speel een heel klein beetje gitaar, ik ben bezig met ukelele en ik zing.

Hello!! ik zou ook graag mee willen doen in bandje oprichten! Ik zing en speel piano, woon in Amsterdam en kom uit omgeving utrecht. iemand die nog wilt kan een mailtje sturen naar: vdend008@planet.nl!:slight_smile:

Dit topic is vier jaar oud, denk dat de topicstarter hier niet heel veel meer aan heeft. Slotje.