Een baan in de mode

heel veel meisjes willen natuurlijk een beroep in de mode, maar ik vind het eigenlijk wel leuk om te weten wat voor een beroep!

ik zelf wil graag een fashionreporter worden. Dan werk je voor een modetijdschrift enzo, dat lijkt me echt geweldig!
en jullie?x

Als ik het zou worden, zou styliste mij echt leuk lijken

personal shopper lijkt me wel vet, maar dan wel voor de sterren en dure winkels :wink:

maar er zijn andere dingen die ik liever wil worden.

fashionreporter lijkt mij inderdaad ook superleuk :]

hihi, ik zou het wel dolgraag in Amerika worden! Dan heb je ook betere magazines enzo, veel internationaler, dus krijg je betere opdrachten!

net zoiets als in the Hills, maar schijn bedriegt:$

Ik zou wel kledingontwerper willen zijn van haute couter .

styliste of visagiste (dat laatste is niet echt mode nou ja natuurlijk wel op het gebied van make-up en beauty enzo)

welwel ik was net van plan zo’n topic te openen : p handig
ik wil ook heel graag iets met mode gaan doen maar weet nog niet precies wat. styliste lijkt me wel leuk ! ;d

ik ben tweedejaars modeacademist (mode ontwerpen) dus ik zou dat wel willen worden haha:)
ja of ‘groot’ of mn eigen label + eigen boetiekje:)

Personal shopper / styliste lijkt me wel vet!

Volgend jaar krijg ik een bijbaantje in een kledingzaak :astonished:

my ook :grinning:

mode ontwerpster ^^
of styliste.

Ben ik nou de enige die NIET iets met mode wil worden?

Nee hoor, ik ook =P

ik ook liever niet

ik heb fashion design gedaan, maar ik ben net een paar weken gestopt.
was niks voor mij.

Ik wil of styliste worden, of idd fashionreporter , de modejournalistiek in:D

de modejournalistiek!
maar als ik wil studeren aan de Hogeschool in Utrecht en dan journalistiek, moet ik een gemiddelde van een 8 halen,
looks like impossible. En van de 700 aanmeldingen, worden en 360 aangenomen en de mensen met een gemiddelde van een 8 sowieso! :astonished:

nee ik ook niet hoor:P

hihi; ik wás eerst ook de enige hoor.
ik wilde eerst nog altijd iets in de techniek worden, maar heb eventjes een drastische stap in mn leven gemaakt, aangezien ik heel slecht in wiskunde ben.