Een artiest word vaker genoemd op mijn ipod, help enzo.

Nou kijk…
Ik vraag me al een tijdje af hoe ik het volgende ‘probleem’ op kan lossen.
Ik heb namelijk dat een artiest waarvan ik meerdere liedjes heb, vaak meerdere keren genoemd word.
Zegmaar zo:

Jonas Brothers > Alle liedjes staan gewoon hier
Justin Bieber > Hier staan dan bijv 37 liedjes in
Justin Bieber > Hier staan dan bijv 1 of 2 liedjes in

Ik weet niet hoe het kan, en de namen zijn allemaal hetzelfde gespeld.
Ik vind dit nogal irritant eigenlijk, dus ik vraag me af hoe/of ik het op kan lossen zodat er gewoon staat:
Johnas Brothers
Justin Bieber
En dat alle liedjes dan daarin staan zegmaar.

tHanKkx gUrlss :couplekiss_man_woman: :rainbow_flag:

Misschien een foutje in het invoeren? Dat er bijv. één keer Justin Bieber met hoofdletters staat en één keer zonder? Het moet volgens mij namelijk precies gelijk zijn, anders denkt het programma dat het een andere artiest is.

nee, geen verstand van ipods, maar zo werkt 't in mijn muziekprogramma ook

Bedankt voor je reactie, maar het is echt precies hetzelfde! Dus vandaar dat ik het niet snap.

Misschien een spatie achter de naam?
Heb je ook gekeken in iTunes bij “Album Artiest”? Want dat is nog een andere waarde dan gewoon “Artiest”.

Oh daar had ik nog niet aan gedacht.
Ik zal dalijk even kijken! Dankje.

Hoop dat het daarmee lukt! Meestal als ik dubbele albums/artiesten heb haal ik de album artiest gewoon helemaal weg of selecteer ik de 2 albums, ga ik naar ‘toon info’ en tik ik zelf de naam in, dan is ie ook hetzelfde.

Gewoon alles eraf gooien van Justin Bieber. =)

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Lol, ik luister niet echt justin bieber :’).
Maar ik vond het wel een grappig voorbeeld, maar niemand snapt dat het een grap is :’).
Ik ga het in ieder geval nu even de oplossing van Alerion proberen.

Hahaha dat mensen dat serieus namen vind ik dan weer grappig.

Ik ook xD.
Maar ik heb bijna nergens albumartiest ingevoerd, en het lukt niet als ik de album namen weghaal. :anguished:?

Meestal is het zo dat de artiestennamen niet overeenkomen
Bijvoorbeeld

britney Spears
Britney Spears

zelfs als ze allebei met hoofdletter beginnen maar 1tje een spatie heeft achteraan zullen ze apart staan. Dus overnieuw doen is een tip!

Ik weet het, maar het is écht precies dezelfde naam.
Want ik doe vaak dat ik een keer de artiest invoer, en dan verder ctrl+c en ctrl+v.

Doe dan zoals ik: niet kopiëren, maar de 2 verschillende selecteren, toon info, en dan de naam opnieuw invoeren.

.

.

Geprobeerd. Het is nu bij één liedje gelukt, terwijl de andere liedjes nog steeds apart staan.

Hoi Joy ik hou van je, oké?

Ja is goed :grinning:.
Maar niet lief dat je offline ging man. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ja dat heb ik ook wel eens. Dan wil er een bepaalt liedje niet in een album, terwijl ik toch precies dezelfde naam intyp.