Een Antal probleempjes

Heeei, ik heb een aantal probleempjes die me een beetje dwars zitten. Ik zou traag tips willen daarvoor.

1. -persoonlijk note maar als je het weten wilt-

2. Niet kunnen slapen
    Mijn ouders zeggen de laatste tijd dat ik heel bleek zie enzo. Ze zeggen dat dat komt omdat ik te weinig eet. Maar daar kan het volgens mij niet aan liggen. Ik ben al veels te zwaar, en meer san 2 boterammen per dag, een snoepje uit school, en het gewonen avond eten krijg ik er niet in. Ik denk dat het de oorzaak is dag ik te weining slaap. Ik kom moeilijk in slaap, en kan ook niet meer goed uitslapen. Ik
    kom dan moeilijk ik slaap, en dan word ik heel boos en druk en krijg ik woede
    aanvallen, niet naar mensen toe, maar dan ga ik heel hard op mijn bed slaan enzo.
    In wil gewoon normaal kunnen slapen. Daarbij wil ik 's nachts niet wakker meer worden.

3. Geen twitter
    Ik heb een twitter account, maar dat ha ik eerst stiekem, daar zijn mijn ouders
    achter gekomen, en toen nog ik niks meer twitteren, maar ik vind het zo leuk, en ik twitter nog steeds, hoe kan ik mijn ouder overhalen zodat ik gewoon mag tweeten.

4. Benauwd.
    Vaak krijg ik het opeens heel benauwd enzo, en hoofdpijn. Maar ik weet niet hoe dit kan. Ik heb geen astma ofzo, en het doet echt pijn. Weten jullie hoe ik dit kan verhelpen?

Alvast bedankt! xxMerel

1. dokter
  2. luisteren naar je ouders
  3. dokter

Een een extra: 5: Nederlands leren.

1. Dokter inderdaad.
  2. Vragen waarom het niet mag, zolang je er geen priv├ędingen opzet, je account beschermd en alleen echte vrienden accepteert als followers, kan er niks gebeuren.
  3. Ook dokter.
  1. dokter idd
  2. Niet stiekem doen, en je gaat er niet dood van, het is maar twitter. Je hebt er toch niks aan. Gewoon luisteren naar je ouders dus.
  3. Ook dokter. Misschien moet je ook meer water drinken.
    • Toch meer eten dan je nu eet. Denk aan fruit, groente en gezonde tussendoortjes.
  • Koop blush voor blosjes op je bleke wangen.
  • Neem slaaptabletten in. Als je dat echt niet wilt ga dan als je niet kunt slapen wat lezen. Focus je vooral niet op dat je slapen MOET, want dan lukt het juist niet. Boos worden dat je niet kan slapen werkt helemaal averechts, je moet je lichaam ontspannen.
  1. Zat je te vaak op twitter omdat je ouders het nu verbieden?
    Schrijf een brief naar je ouders en zet daarin dat je weer een twitteraccount aan wil maken maar dat je niet meer dan 2x op een dag tweet bijvoorbeeld.
    Als je dit een week volhoud zullen ze zien dat je er mee weet om te gaan en zullen ze je wss meer vrijheid geven in twitteren.

2. Zoals al gezegd is; ga naar de dokter.

Dankjulliewel! Ik ben al een keer naar de dokter geweest daarvoor, (voor4) Want toen was ik met de ambulance opgehad omdat ik bijna geen lucht meer kreeg en ook hele zware hartkloppingen. Maar toen werd ik zo weer weggestuurd.

Graag gedaan :slight_smile: