Een ander uiterlijk?

Stel je voor:
Je krijgt de kans om een heel nieuw uiterlijk te krijgen. Je krijgt dan het uiterlijk van een random iemand in de wereld. Alles veranderd dan; je haar, gezicht, huid, lichaam…
Je mag niet zelf kiezen wie, het is gewoon willekeurig. Je kan er dus beter of slechter uitkomen.
Er zit een ‘maar’ aan: Als je het doet, kan je niet meer terug. Dan zul je dus altijd met je nieuwe uiterlijk rondlopen. Het kan dus zijn dat je er spijt van krijgt (of juist niet.)

Zou je het doen?

Nee, Behalve als je jezelf zo ongelofelijk lelijk vind dat je denkt dat het niet slechter kan. Maar aangezien dat niet het geval is wil ik gewoon zo blijven als ik ben ;P.

+1

nee, ik zou het niet doen omdat ik tevreden ben met mezelf.

Nee

Neeh

Nee.

Neee

Neee neee neee! Het kan misschien íéts beter worden, maar het kan ook 10000x slechter worden. Ik vind mezelf niet super mooi, maar vergeleken met de rest van de wereld… ik vind zoveel mensen lelijker dan ik… :’)

Nee.

Nee, ik vind mezelf knap. Klinkt arrogant maar ik zou mezelf niet willen veranderen.

Idd :’)

Daarbij vind ik mezelf niet eens lelijk ofzo, dus zelfs al zou ik Emma Watsons uiterlijk kunnen hebben, ik zou het af staan. Ik kan me niet voorstellen dat ik er anders uit zou zien.

klinkt helemaal niet arrogant C= !

hm nee ik vind mezelf niet de mooiste maar ik zie dagelijks zoveel mensen die naar mijn mening lelijker zijn dan ik, dat ik dat risico niet zou willen lopen

Ik wilde ook nog zeggen dat dat niet arrogant is :’)

Ik erger me aan mensen die constant zeuren dat ze lelijk zijn, dus langleve de mensen die toegeven dat ze zichzelf knap vinden!

Ik zou mezelf ook niet in willen ruilen voor iemand anders.

Misschien vind ik dat niet alles altijd even mee zit, maar ik had ook heel veel dingen tegen kunnen hebben. :3

Ik wel.

Ja, ik zou t doen

Nee.

EDIT: Ik ben denk ik te moe om goed te lezen want ik las je mag zelf kiezen wie je wilt zijn. Maar dat is niet zo dus dan nee, ik zou het nooit doen.
Ik ben tevreden met mezelf en straks gaat het helemaal fout…