Een ander meisje ipv mij :|

Ligt eraan of zij heeft zitten stoken of niet…

niet zij maar anderen om hun heen, de musical groep heeft hun twee gepushed wat met elkaar te nemen… maar ik deed dit jaar geen musical ik was daar dus ook niet bij… maar ik ken wel t hele verhaal omdat hij me dat verteld heeft toen ik nog niet wist dat hij haar leuk vond wat dat was later pas…

Ah oke, als zijzelf had zitten kutten tussen jullie twee, zou ik het er niet bij laten. Maar dat was dus niet zo…
Dan moet je het maar gewoon laten denk ik.

tja//

kut voor je joh.

ik zou niet gaan stoken, maar als je het echt niet kan laten gaan zou ik het hem vertellen. je zou kunnen zeggen dat je 'm eventjes niet wil zien omdat je er nog bestwel kapot van bent. hij zal vast wel snappen dat jij even de tijd wilt nemen om andere dingen te doen (en misschien zelfs wel iemand anders te ontmoeten).

oeff, zo herkenbaar >.>
't is echt kut, ik weet 't… maar je kunt er écht niks aan doen, je moet het laten zitten… klinkt moeilijk, is 't ook, maar het heeft ook even tijd nodig. ik heb toen bijna de hele tijd ruzie gehad en ik kan je vertellen dat dat ook geen pretje is…

Dan wacht je gewoon tot het uit is. Meer kan je gewoon niet doen.

wat kan je hieraan doen?

Niks denk ik.

Niet beledigend ofzo bedoeld ofzo, maar hij heeft voor het andere meisje gekozen, dus je kunt het maar beter zo laten. Hij zal zo zijn redenen hebben, en neem van mij aan: meisjes die op je vriendje zitten de azen zijn echt irritant. Bovendien kan je zo zijn relatie en zijn vriendschap met jou verpesten.

alles kan kapot! Mean, mean.

Ik zit ook in zo’n situatie, ik heb zelfs dromen gehad waarin het uit was tussen hen. Niet leuk om dan weer wakker te worden… :confused:
Maarja, het is een aardig meisje en ik ga niet zitten stoken, en tenslotte doet hij toch wel wat hij zelf wil…

Pff, ja natuurlijk is het een kut gevoel maar je overleeft het wel, jullie allemaal dus houd op met die drama.
Hij vond jou blijkbaar niet leuk genoeg, met zo’n jongen wil je toch niet samen zijn?

Ik wil niet hard zijn, maar hij koos voor haar, je kan hem toch niet gaan dwingen om jou te kiezen? Sorry maar zo is het nu en dat wil zeker niet zeggen dat zij beter is, ze zal hem meer aanspreken denk ik dan, maar jouw jongen komt nog wel!

Bah, ik vind geen smiley met rollende ogen

Ik zit ook in zo'n situatie, ik heb zelfs dromen gehad waarin het uit was tussen hen. Niet leuk om dan weer wakker te worden.. :/

Ugh, kan ik me goed voorstellen.
:sob::muscle:

Als hij nu niet voor jou kiest, zal hij nooit voor jou kiezen…

Ik zit in zo’n situatie, maar dat meisje is mijn vriendin en ze hebben nog niet met elkaar, maar het lijkt er wel op.

Ik heb die jongen laten gaan.

Zelfde situatie.
Kan t ook niet laten gaan. Maar dat is wel het beste.
Ik heb hem nu anderhalve maand niet gesproken en gezien tot vandaag.
Maar dan komt toch alles weer terug. Of het ligt aan wat hij allemaal heb gezegd. =)
Maar probeer veel leuke dingen te doen, afleiding zoeken& zo min mogelijk aan hem denken enzo. Komt vanzelf wel goed.

Mijn motto; what’s meant to be, will always find a way.
Als dat bij jullie ook zo is komt het vanzelf wel

Die motto is wel nice jah ^^ herken baar verhaal ook :stuck_out_tongue:

waarom?
stel nou dat et andere meisje de liefde van zun leven is waarom zou ie dat dan niet kunnen doen omdat er nog iemand is die hem leuk vind.
Of het leuk is voor haar? nee. maar je kan niet eisen dat ie daarom maar niet met een ander neemt