Een ander meisje ipv mij :|

Ik heb een beetje een probleem…
Ik vind een jongen leuk, we hadden bijna wat gekregen alleen toen kwam er opeens een ander meisje tussen. En nu hebben zij wat samen. Ik gun het hem wel en we zijn nog steeds goede vrienden maar eigenlijk was ik liever dat meisje geweest en wil hem dus terug… what do I have to do??

Ik heb in dezelfde situatie gezeten, ik liet hem maar gaan…

Gewoon laten gaan, je kan hier niet echt wat aan doen.
Als je nu gaat proberen hem terug te krijgen, verpest je misschien je vriendschap.

Niets?
Sterkte meid.

Ik ben gelukkig niet de enige op de wereld die dit meemaakt xD al zou ik dit mijn grootste vijand niet toewensen (A)

Laten gaan. Als iemand bij jullie had zitten stoken, had je het ook niet leuk gevonden.

Uhh, weet hij dit? Want dan is het echt een ass.

Get over it! Die jongen vind je blijkbaar niet leuk genoeg, dus het is jammer maar je moet het laten gaan…

Hij wist wel dat ik het erg vond, en hij vond het ook jammer enzo maar hij vond haar leuker… terwijl hij haar amper kende

kan je verder ook niks aan doen. laat hem en ga gewoon verder met je leven :slightly_smiling_face:

makkelijker gezegt dan gedaan xD

ja het is kut, MAAR sommige meisjes zijn nou eenmaal leuker dan andere, en nee ik zeg dit niet omdat ik jou stom vind, of omdat ik mezelf helemaal geweldig vind, but that’s the truth about boys, er is geen logica, ze zijn gewoon dom;)
Sterkte!

Laten gaan, wat wil je anders doen?

precies hetzelfde probleem als jou…

Ik zou niet eens meer achter hem aan lopen.
Streel je zijn ego ook niet.

helaas, hij vond je niet leuk genoeg en is nu met haar dus waarom je tijd verdoen aan hem?
Als jij iets met hem zou hebben, en dat meisje zat tussen jullie te stoken zou je ook boos zijn. het is niet eerlijk tegenover hem of haar om te gaan stoken.

Zo dacht een ‘‘vriendin’’ van mijn vriendje ook al, terwijl hij niet eens met dat meisje wou. Misschien heb je gewoon pech :’)

Iedereen zegt hier van laten gaan enzo… maar wat als je dat niet kan?

Ja misschien hebben jullie wel gelijk, maar er komt ook nog bij dat we echt beste vrienden zijn xD

Maak dan ook die vriendschap niet kapot en laat hem gewoon gelukkig zijn met dat meisje, je vindt heus wel een andere jongen hoor.