Een afwijzing?

Tot een week geleden ging het ontzettend goed tussen een jongen en mij. We spraken veel af en hadden het echt leuk samen. Sinds vorige week hoor ik helaas nog weinig van hem. Als ik een gesprek met hem start doet hij heel leuk terug en praten we uren. Maar als ik niks stuur komt er ook niks. Afgelopen vrijdag zouden we elkaar beide zien opstap, omdat ik een beetje gefrustreerd was stuurde ik waar hij was, of dat hij geen zin meer had om me te zien. Ik kreeg daarop het antwoord wat dat voor vraag was en waarom hij me in godsnaam niet meer zou willen zien. Hij moest werken en dat als hij kon graag was gekomen. Dit gesprek was 's avonds dus ik besloot gister om dit door te zetten. Ik vroeg hem waarom ik zo weinig van hem hoorde en dat ik het ontzettend jammer vond dat het nu zo ging. Hij antwoordde daarop dat hij het allemaal niet meer wist, dat hij niet goed in zijn vel zat en van alles gek werd. Hij is op school met een achterstand begonnen, tentamens zijn al na volgende week en in het weekend moest hij altijd werken. Hij wist niet hoe hij dit allemaal moest handlen.
Ik heb hem paar keer gezegd dat ik duidelijkheid wil omdat ik niet weet waar ik nu met hem aan toe ben en of hij het wel fijn vond als we dan nog contact hadden. Hij zei dat hij natuurlijk nog contact met me wil maar dat hij het gewoon allemaal niet meer weet…

Ik vind het zo vaag, waar komt dit ineens vandaan? Ik weet niet hoe ik dit moet zien, als een afwijzing of dat ik hem tijd moet gunnen? Ik vind het allemaal maar vaag. Overigens heeft hij wel ADD, misschien heeft dat ermee te maken dat hij deze drukte niet aan kan. Ik vind het lastig om te bedenken wat ik er nu mee moet… Kappen met hopen op dat het goed komt? Ik zou dit echt ontzettend jammer vinden omdat we samen echt een leuke tijd hebben gehad. Na deze week weer contact met hem zoeken? Of wachten totdat hij van zich laat weten?

zo te horen komt het allemaal een beetje van jou, hij mag ook best moeite voor jou doen! Ik zal eerst eens afwachten of je deze week iets van hem hoort &zo niet, of laten of hem nog één berichtje sturen met vragen waarom hij niks laat weten en wat hij nu wil. Heeft hij een goede reden kun je altijd nog beslissen wat je ermee doet!

Hij heeft het druk zeg je. Dus laat jij hem kiezen tussen jou of zijn school? Beetje gemeen dit. Sorry als ik het verkeerd begrepen heb,maar zo komt het over.

Wat benthe zegt. Als hij eerlijk is en het druk heeft met school, kan hij daar ook niets aan doen. En dan doe jij er ook nog een schepje druk bovenop (Althans, zo komt het over.) …dan zou ik als persoon ook gefrustreerd raken. Laat het hem gewoon even uitzoeken, dat hij even op school kan focussen. Gewoon af en toe iets gezelligs doen of kletsen ofzo. Alleen als hij echt geen tijd meer voor je heeft is het het niet waard. Maar zoals je het vertelt, lijkt het me dat jullie er wel uit kunnen komen.

Helaas zie ik wel dat hij vaak online is op whatsapp… hij zei ook dat als we praten het meteen een heel gesprek was en hij daarom geen contact zocht, maar waarom is hij niet eerlijk als hij wel online kan zijn op whatsapp? Maar hij reageert en liked wel weer mijm fotos op instagram… pff can’t get him

Hoezo vaag? Het is duidelijk, hij heeft ruimte nodig. Dit is moeilijk voor jou maar als jij om hem geeft geef je hem ook even de ruimte.

Je pusht hem te erg, hij heeft het druk met zijn leven en als jij dan ook nog steeds vragen stelt omdat hij volgens jou ‘‘vaag’’ doet word hij er echt niet beter op hoor.
Laat het / hem even lekker rusten, als hij je leuk vindt komt hij wel terug.

Helemaal mee eens.

laat hem gewoon een beetje los de aankomende weken. zodat hij rustig zijn achterstand kan inhalen en kan leren voor de tentamens. natuurlijk is het frustrerend als hij wél online is maar dan niet met jou praat. i know the feeling. maar oke, hij heeft naast werk, school en jou ook nog zijn vrienden.

er valt niet uit je verhaal op te maken dat hij jou afwijst. hij heeft het gewoon even druk.

^ i agree.:stuck_out_tongue:

Ik vind dat je een beetje te heftig reageert. Hij heeft je gezegd dat het hem allemaal een beetje hoog zit en dat hij wel nog contact wil met je. Waarom twijfel je dan aan zijn woorden? Geef hem gewoon wat tijd en hang niet zo het typische meisje uit… Hoe meer je hem probeert naar je toe te trekken hoe meer hij zich geclaimd gaat voelen en dat wil je echt niet. Je merkt vanzelf wel met de tijd hoe hij zich voelt.

Ja jullie hebben gelijk, het is meer dat ik zo reageer omdat ik bang ben hem kwijt te raken. Heb bijna altijd gehad dat een jongen dan ineens voor een ander meisje ging, daarom begin ik dan te twijfelen aan zijn woorden en denk meteen dat het om een ander meisje gaat. Ik hoop dat hij contact met me opneemt. Nu moet het wel van zijn kant komen toch?