Een 2de gaatje

Ik wil heel graag een tweede gaatje, alleen mag ik het niet
hebben jullie tips om me ouders over te halen?
xxx.

Gewoon laten doen, en je haar er altijd over hangen. Daar kunnen ze alleen boos om worden. Als je hen toch wilt overhalen moet je gewoon zeggen dat er echt niks mee kan gebeuren. Spijt kan je niet hebben, het groeit toch sws dicht als je er niks meer indoet. Wat is eigenlijk de reden waarom het niet mag?

Ik mocht het ook nooit, en toen zei ik een keer dat ik een oor gaatje ging laten schieten en het zelf ging betalen toen kon mijn moeder niks meer zeggen.

Het is maar een gaatje :V

Jouw icon, dat is toch een kunstwerk van Mark Ryden he? n__n

Als het om mijn oren gaat doe ik alles wat ik wil. Mijn eerste gaatje was toen ik 6jaar oud was, maar die wou mijn moeder denk ik bij mij? Mijn tweede gaatje was in groep 7/8 dachtik en mijn 3de gaatje in de 2de. Ik heb gewoon gezegt toen ik in de stad was ‘Mam ik heb genoeg geld bij, mag ik alsjeblieft een oorbel laten schieten?’ en toen mocht het.
En wat ik bedoel met ‘ik doe alles wat ik wil met mijn oren ’ ik ben nu mijn eerste gaatjes aan het stretchen. Mijn moeder kan zeggen wat ze wilt maar dan moest ze mij terug betalen (had alles nl al in huisgehaald. ). Dus laat dat 2de gaatje gewoon schieten en zeg zo iets als ’ ik haal hem eruit, als jullie mij terug betalen’. De meeste ouders die laten het er dan maar bij (:

ik dacht door

haha ik ook even toen ik die titel zag zo :stuck_out_tongue:

haha.

OT: GEWOON DOEN!

Ik zag een anus voor me.

haha ik heb het gewoon gedaan , en elke x me haar los . me meoder heeft het echt heel lang niet gezien, en toen ze ht zag zei ze: wanneer heb je dat gedaan? en toen zei ik oo lang geleden :blush: en toen zei ze: o oke :grinning: ziet er leuk uit. hahahaha ik had echt boze reactie verwacht haha

WOW ZO TOEVALLIG! ik heb gister een tweede gaatje gekregen, tegen te wil van mijn ouders in, mijn moeder zei dat ik net zo goed vis op een markt kon staan verkopen dus je kan je voorstellen hoe boos ze werd toen ik het opbracht. Maar ik heb het toch gedaan, ben er erg blij mee en ik heb nog 6-9 weken om het eruit te halen als ik van gedachte verander. En hang je haar er gewoon voor, doe ik ook! als je lang haar hebt tenminste! success met je keuze maken xxx

:grinning_face_with_smiling_eyes:

:confused: jemig.

Om eerlijk te zijn zou ik het NIET stiekem doen.
Want dan gaan je ouders je minder vertrouwen, ook als het om andere dingen gaat. En zo toon je niet echt hoe volwassen je bent…
Als ik jou was, zou ik proberen een ‘deal’ af te sluiten met je ouders.
Bv: het mag als je goede punten hebt. Of het mag als je het zelf betaalt. Of het mag als je twee weken lang de afwas doet (ik zeg maar iets :stuck_out_tongue:).
Veel succes!

Mijn tweede gaatje kostte maar ¤6 , dus je kan het sowieso zelf betalen XD

Gewoon doorzeiken joh.
En anders gewoon doen.

gewoon laten zetten en dan kan het niet meer terug :’)
of nouja dan hebben ze minder vertrouwen in je en al die shit.
maar als je het gewoon lief vraagt en zegt dat het mooi is en dat je er een klein knopje in doet? en het is ook niet duur en het doet geen pijn en je ziet het niet eens goed. mijn ouders vonden 1 ook genoeg, nu heb ik er 3 en ik ga er denkik 4 doen.

& Ik vraag mij af hoe ze gaan reageren als je een tattoo of piercing wilt.

Zeg gewoon tegen je ouders dat het maar een 2e gaatje is, je kunt die oorbel er gewoon weer uithalen hoor.
Of idd een klein knopje doen.