Een #1 kluns in de liefde.

Als het om jongens gaat ben ik echt een kluns. Kort geleden had ik echt een beauty aan de haak geslagen! Gesprekken gehad daaruit zijn we elkaar best leuk gaan vinden. Ook elke dag knuffel &kusjes gegeven. :flushed: Maar ik zei al dat ik echt een kluns ben dus, in de gesprekken liet ik zien alsof ik geen intresse in hem had. Hij dacht dat dit kwam uit verlegenheid, maar goed hij had dus tegen me vriendin vertelt dat hij geen behoefte had aan een relatie (vanwege zijn ex wat inmiddels een jaar geleden is) wat wel iets met mij deed… Nadat gesprek is er best veel veranderd, we hebben dus echt afstand van elkaar genomen. Ik heb het gevoel alsof hij me geneens meer aankijkt & echt is vergeten? Hoe moet ik hem nu eingelijk weer ‘de mijne’ krijgen zonder een gesprek te beginnen, het klinkt raar hoor maar dit heb ik echt nooit gedaan… Stel dat hij geneens wilt praten ofso, en zo ja wat moet ik dan zeggen? We hebben echt geen gesprekstof meer.

Dit moest er even uit hoor, sorry.

niet teveel achteraan lopen.
Er lopen meer jongen op de wereld :wink:

Gewoon jezelf blijven ( proberen). Je kan hem nog steeds groeten kijken of ie terug groet.

Je wilt hem weer terug zonder een gesprek te beginnen? Hoe wil je dat dan in vredesnaam gaan doen haha?