Eelt verwijderen

Iemand die weet hoe je goed en makkelijk eelt verwijderd?
Ik probeer het altijd met zo een schaaf en vijl… En er gaat niks af. Ervoor mijn voeten scrubben werkt ook niet. Scholl heb ik nog niet gebruikt… iemand ervaring mee?
Iemand vertelde ook dat je het eraf kan knippen… Maar ik ben bang dat ik in mijn voet knip.
Naar de pedicure gaan vind ik trouwens een beetje te duur.
Dus weet iemand hoe je het makkelijk weg krijgt?

Mijn vader heeft een soort van Speciaal meje daar voor een soort van kaas schaaf … x3

ik haal het altijd weg onder de douche
met een soort kaasschaafje voor je voet xd

Voetenbadje! Maar niet te lang, anders is al je eelt weg en dan is lopen niet zo fijn meer.

Ik heb zo’n Ped Egg en dat vond ik wel handig :3

ik heb zo een raspschaaf. of bedoelen jullie wat anders?
@heyworth: soda had ik al geprobeerd… x) vandaar dat het niet werkt
@READMYMIND: met een voeten bad gebeurd er ook niks… dat deed ik altijd voor het scrubben.

@ Kaboosh: is dat niet gewoon net als een schaaf/rasp

Je moet het er gewoon af snijden met een mesje. Mijn moeder haalt die mesjes altijd bij een boekhandel. Volgens mij zijn ze officieel voor stanleymesjes. :wink:

^ echte mesjes vind ik een beetje eng eigenlijk… net als bij de schaar ben ik bang dat ik dan te diep in mijn voet gaat//

Ik gebruik zo’n ding. werkt bij mij gewoon goed.

http://pic.en.518ad.com/PicFolder/En518adPic/Sell/20090323/04f6524b0cc7448f8132c0e1b123090c.jpg

^die gebruik ik ook, altijd na het douchen. werkt prima.

hmm misschien ga ik morgen bij het douche mijn rasp gebruiken en als dat niet werkt dat eitje kopen en proberen
thx!

Knippen
Snijden
Vijlen
Met zown speciaal apparaatje van de pedicure

Ik ging eerst altijd knippen, toen snijden en nu vijlen en me moeder doet het altijd met het apparaatje

Ik gebruik deze puimsteen vh kruidvat. Lekker goedkoop en werkt voor mij stukken beter dan van die vijlen!

Zo’n soort ding heeft mijn moeder ook! Die vind ze heel makkelijk en fijn.

hmm die puimsteen lijkt mij ook wel goed.
Ik ben vandaag vergeten te schaven onder de dpuche om te kijken of dat beeter ging._. morgen dan maar weer.

Ik heb dat eitje gekocht en het werkt idd prima.
thx!