Eekhoorn valt scholieren aan - agent gebruikt pepperspray

http://www.liveleak.com/view?i=e10_1302285969

De eekhoorn in kwestie werd naar de dichtstbijzijnde dierenkliniek overgebracht, waar het behandeld werd aan zijn verwondingen. Hij heeft het overleefd en werd weer vrijgelaten. Of de school een zaak zal aanspannen tegen het knaagdiertje, wegens het bedreigen van minderjarigen en het zonder toestemming betreden van het schoolterrein, is nog niet bekend.

Hahah say what!?
Eekhoorntje voor de rechtbank?

viel aan ? volgens mij deed ie geeneens wat :’) WTF XD die vent staat hem gewoon een beetje te besprayen (dat is geeneens een woord) :’)

vind het maar zielig voor dat beestje.

is dit nou echt, of nep?
als het nep is: haha
is het echt: wtf? zoiets doe je niet bij een diertje…

Nou als dat eekhoorntje echt kinderen aanviel…Vind ik het best normaal. Maar niet op zo’n manier! Ik zou 'm gewoon vangen en ergens anders vrijlaten.

hahahahaha. Kom je in de gevangenis terecht, zit er een eekhoorn naast je vast.

Die beesten die van je echt niet zo 1-2-3 hoor.

aaawh eekhoorntjes zijn schattig :grinning:

haha ik moest hier best wel om lachen :stuck_out_tongue:

In amerika kun je alles aanklagen XD.

Ah wat zielig! Dat eekhoorntje zit alleen maar lief te doen, gaan ze pepperspray gebruiken, sukkels.

wtf is dit echt dan??? xD

In Amerika vinden ze ook nog al snel dat ze worden aangevallen volgens mij xD

Late 1 april grap?

haha ik zie het al helemaal voor me hoe ze dat beest gaan zoeken aangezien ze die al hebben vrijgelaten :""D

arm beest

Ik maakte maar een grapje, ze gaan de eekhoorn niet aanklagen, maar hij werd wel echt gepeppersprayed.

Overigens dacht de agent ook echt dat de eekhoorn de kinderen wilde aanvallen.

^WHUT XD Hoe kun je dat nu denken :’) Vage vent. Een eekhoorn die aanvalt, denk eerder dat ie vlucht maar okay =P

Wedden dat die eekhoorn die mensen alleen maar een knuffel wil geven… Dit topic was ff mijn wtfmomentje van de dag… xd