Eeeeerste date!

hahah, ik heb eindelijk mijn eerste date! Maar ik ben echt zo super zenuwachtig. iemand tips tegen de zenuwen/stiltes?
& en iemand die iets leuks weet om aan te trekken?
Bedankt :'D

Wat leuk! Kies een outfit waar je je gemakkelijk in voelt. Dat is vast goed voor je zelfvertrouwen. Dan hoeft je je ook niet druk te maken over ‘ieks, dit zit vet irritant’-kleding. Wat gaan jullie doen? :slightly_smiling_face:

jezelf zijn
leuk gesprek maak niet uit maar niet alleen maar over je zelf
toon interesse in hem keep smile
leuke kleding aan trekken

Jaa… dat weet ik dus niet want het was een verassing! haha

altijd leuk lachen

Film kijken, als er dan stiltes vallen is die film er nog, en praten onder een film kan net zo goed :slight_smile:

Het is juist slecht voor een eerste date, dan kan je niet praten

oow wat leuk!!
succes

doe aan waar je je prettig bij voelt. en je niet de hele avond aan gaat plukken enz

en waarom zou je onder een film niet kunnen praten?

Dan stoor je de mensen naast je. Ik irriteer me als mensen naast me praten tijdens een film. Jij niet zeker ?

Ik heb nog een paar tips voor stiltes

• als jullie elkaar van school of sport kennen, kan je daarover beginnen.
  • zijn jullie door gemeenschappelijke vrienden voorgesteld, vraag hoe hij diegene kent.
  • zeg dat je datgene wat jullie doen een leuke verassing vindt, ookal heb je dat misschien al eerder gezegd. maar dit moet je natuurlijk niet zeggen als je het niet meent.
  • zit hij in zijn examenjaar? vraag naar welke school hij wilt.

Ze heeft het over gewoon een film kijken, niet gelijk naar de bios. ^
Film kijken vind ik juist wel een goeie, want dalijk klikt het niet en dan zit je dus wel in de stilte. En als het wel klikt kunnen jullie gewoon praten :slightly_smiling_face:
Maaar je weet nog niet wat jullie gaan doen haha, dus laat je verrassen. En trek gewoon kleren aan waar je je goed in voelt.

Sowieso kleren aantrekken waarvan veel mensen hebben gezegd dat het je goed/leuk staat, en waar je je prettig in voelt… succes!
& wees gewoon jezelf, als je wat verlegen bent is dat helemaal niet erg.

blijf jezelf, wees niet verlegen en doe aan wat je graag aandoet :slightly_smiling_face:

gewoon een leuke spijkerbroek aandoen, niet teveel poespas!

ik had het over THUIS een film kijken. (:

Ik kende mijn vriendje al toen we een eerste date hadden. We gingen naar de bioscoop, maar de zaal was leeg x] Als je een film gaat kijken een beetje tegen hem aankruipen of zn hand vastpakken als je het ‘eng vindt’