Edward en Bella- achtig?

Ik ben supererg in love met een superleuke jongen. Alleen, hij lijkt zo perfect vergeleken met jou. En ik vind dat je zo’n edward-bella idee krijgt. Hij; perfect, prachtig, geweldig. Bella; normaal. -.-’

Ik bedoel, 't komt ook goed met bella en edward, maar dat is een film. Kan dat volgens jullie?
x.

wat wie heh :stuck_out_tongue:

Ik vind nog steeds dat Jake cooler is dan Edward. Maar Edward vind Bella ook geweldig dus die jongen jouw vast ook :slightly_smiling_face:

hahahahah sorry

Jaaaaaaaaaacooooob! <3
Dat denk je maar (: Hij denkt miscshien hetzelfde over jou?

@ xSHOWMELOVE
ja i know, ik ben zelf ook team jacob, maar bella en jacob blijven bij elkaar enzo, en hoe bella in de boeken over edward denkt, zo denk ik oook over hem. dus daarom vond ik 't wel een goeie vergelijking zegmaar

hahahahahhaa :’)

Waarom kiest Bella eigenlijk in hemelsnaam voor Edward?

FAIL

omdat edward dan van bella is en jacob van mij C=

@ rocketIce

Liefde maakt blind.

Waarom vergelijk je dit met hun?
Dat is maar een verhaaltje, ze zijn verzonnen…
Kijk liever naar echte mensen…

Ik weet hoe je je voelt… Hij is alles, de belichaming van perfectie, bijna te mooi om waar te zijn. Jij bent… jij.

En weet je wat?

Misschien denkt hij wel precies hetzelfde, ben jij perfect voor hem (is btw ook zo in Twilight) en is hij bang dat hij niet goed genoeg is.

Hebben jullie trouwens al iets, of vind je hem leuk en ben je bang dat hij jou niet leuk vindt?

haha, en nu echt! Oh wat erg zeg…

heb je hem wel eens ehm
in de zon gegooid?
en gekeken wat er gebeurde?

misschien is hij wel echt een vampier =o

Ik vind die relatie tussen Edward en Bella niet echt heel gezond. Buiten het feit dat het fictie is, vind ik het behoorlijk obsessioneel. Straks denken meisjes dat het zo hoort :thinking:

edward wil bella alleen door haar geur. beetje zielig.