Education first

Hallo iedereen!
Ik ben van plan om deze zomervakantie naar ny te gaan met education first maar ik heb een paar vraagjes, dus als er iemand hier ervaring mee heeft laat het me dan alsjeblieft weten. Ik vraag me eigenlijk af hoe het juist zit met het vervoer, moet je helemaal alleen met het vliegtuig of in groep of…? En is er altijd eten voorzien want ik had op de site gezien dat er alleen eten is van maandag tot vrijdag, klopt dit of heb ik dat fout begrepen? Verder vroeg ik me ook af of je zomaar alleen de stad in mag, ik ben namelijk nog maar 14 jaar en ik ken ny niet, dus… En dan vroeg ik me ook nog af of er veel extra kosten zijn want ik zag dat het ongeveer 1500 euro kost voor 2 weken maar is alles daarin inbegrepen en hoeveel geld moet je dan meebrengen voor activiteiten? Als je hier ervaring mee hebt, laat me dan alsjeblieft iets weten. Alvast bedankt. Xoxo

Hoi! Ik ga deze zomer ook met EF weg naar Amerika :slightly_smiling_face: Ik denk dat het het verstandigste is om met EF zelf contact op te nemen, zij kunnen je alles vertellen! Ik vlieg alleen naar mijn bestemming maar mijn nicht ging naar een andere bestemming en zij had een groepsvlucht. Dit is dus heel verschillend per bestemming. Ook qua eten is het heel verschillend, ik heb bijvoorbeeld van maandag t/m vrijdag ontbijt en diner inbegrepen en in het weekend alle maaltijden, maar als je in een residentie zit moet je zelf voor al je eten zorgen. Er zijn nog wel extra kosten bovenop die 1500 euro, bijv. boeken, inschrijfkosten, verzekeringen, vliegticket, transfer, zomertoeslag etc. Hoeveel geld je mee moet nemen voor activiteiten ligt er ook aan naar welke bestemming je gaat. Als je naar NY gaat zou ik wel veel geld meenemen denk ik, want NY is duur en er zijn veel bezienswaardigheden enzo die ook veel kosten. Ik hoop je hiermee een beetje geholpen te hebben :slightly_smiling_face:

Dit mag in het algemene topic: http://forum.girlscene.nl/forum/school/het-algemene-topic-voor-studeren-het-buitenland-meer-251672.0.html
Maar omdat het vrij specifieke vragen zijn die je stelt, is het denk ik het beste om inderdaad contact op te nemen met de organisatie!