Eduardo Surita??? Hunk?

Hoi allemaal (:
Een paar weken geleden voegde een Eduardo Surita me toe op Facebook, ik aanvaardde hem… Omdat hij precies modelfoto’s op zijn fb-pagina had, heb ik hem eens opgezocht op het net. Het is blijkbaar een bekend iemand (: Maar mijn vraag is, wat doet hij dan van werk ofzo. En zou hij het dan wel echt zijn op dat profiel want hij heeft maar 200 vrienden fzo. ;p

Lijkt me niet z’n echte profiel dan

maar 200 vrienden? xD

Haha, jaa of 201 kan het ook zijn :grinning:

misschien doet hij zich voor als iemand anders, zegt hij dus dat ie die bekende gozer is en voegt ie zo maar wat mensen toe.
idunnoo

Ik denk ook dat het gewoon een nepperd is. Waarschijnlijk voegt hij willekeurige mensen toe als vriend en heeft hij al die foto’s geplaatst om de echte te lijken.
Ik denk niet dat een echte beroemdheid zomaar iedereen toevoegt. :’)

http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001998267021&sk=wall

deze? vind m er behoorlijk fake uitzien

Ik gok op 'n nepperd

RECENTE ACTIVITEIT
Eduardo is nu bevriend met Leyla Ersin en 8 anderen.
5 soortgelijke verslagen
RECENTE ACTIVITEIT
Eduardo is nu bevriend met Leyla Ersin en 9 anderen.
7 soortgelijke verslagen
RECENTE ACTIVITEIT
6 soortgelijke verslagen
RECENTE ACTIVITEIT
7 soortgelijke verslagen

Dit ook echt… :’)

Jup, lijkt me een echte nepperd! :grinning:

Die is dus nep. Sowieso gaan voetballers echt geen random mensen toevoegen, en daarbij heeft hij nogal weinig vrienden.

Het kan, hoor.
Ik werd ooit toegevoegd door Epke Sonderland fzo. Ook best bekend.
Maar als hij elke dag veel vrienden toegevoegt, lijkt het me sterk dat zijn profiel echt is. Bekende mensen hebben vaak zo weinig mogelijk vrienden, alleen familieleden en echte vrienden, dus.

ja di is nep maar das n soort justin bieber alleja
tis n zanger model en zen pa is ook bekend vn n show

Hij is idd waarschijnlijk nep. (Misschien is het zelfs iemand die een mopje met je wil uithalen)

hij past goed bij je username.