Heeft iemand net toevallig Editie NL gezien op RTL 4? Rond kwart over 6. De presentatrice Margreet Beetsma had een beige (ik denk suede) jasje aan. Aan de onderkant van de mouwen was de kleur lichter dan de rest van het jasje. Daar leek het stof. Het jasje had zilveren ritssluiting en knopen en bij de kraag was het omgeslagen, waardoor je aan beiden kanten een stuk van de binnenkant zag. Ik vond het echt een heel mooi jasje en wil graag weten waar die vandaan komt (en hoe duur die is)! Ik heb helaas nog geen foto kunnen vinden, ben wel aan het zoeken ernaar. Dus als jullie het gezien hebben en/of weten, dan hoor ik dat graag!
sorry heb het niet gezien
dus upje voor jou
mischien aflevering gemist en dan printscreen voor een foto(?)
succes!
xxx
foto zou miss handig zijn
@ ItsMeRoxy, dankjewel! Dat is een handig idee. Alleen het probleem is dat het nog niet op uitzendig gemist staat, omdat het van een uurtje geleden is. Maar morgen kan ik dat wel doen!
Upje.
Up
je kan ze mailen om te vragen meestal sturen ze wel wat terug
haha haar gezicht op de linker foto. geen idee wel leuk jasje! up
Leuk jasje, upje voor jou!
Bedankt voor de upjes !
Ja, zou dat mailen lukken?
Ik kan het proberen, maar hoop eigenlijk dat iemand hier hem herkent haha.
upupup
Is dat niet dat mc-jacket van de h&m? (:
@ liveforthefame, ik heb dat jasje even opgezocht. Hij lijkt er inderdaad heel erg op, het model is hetzelfde. Alleen op tv leek dit jasje echt suede, en die van de H&M is stof, en de kleur is iets anders. Bedankt in ieder geval, als ik er niet achter kom is die van de H&M misschien ook wel leuk. Maar hoop dat iemand het nog voor me weet.
Is het geen Bench jasje?
Ik heb op de Bench site gezocht, maar kan hem niet vinden. Maar in ieder geval bedankt!
ik zag het gister ook al op de tv! echt een super mooi jasje.
Bij de aftiteling ofzo staat meestal wel een lijst van winkels die het programma sponseren. Ik zou kijken wat voor winkels daarbij staan en zo verder zoeken!
Niet geschoten is altijd mis, dus ik zou gewoon mailen als ik jou was.
@ letswastetime, daar had ik inderdaad op gelet, alleen er was helemaal geen aftiteling.
Upje.
tijdje terug hadden ze zo’n jasje bij only… je zou ook vero moda kunnen proberen!