Editen & ''Camera vrees''

Hoi allemaal!

Ik vind foto’s maken en editen echt heel leuk, maar elke keer als ik een foto van mezelf wil maken van de edit ziet het er gewoon niet uit. Mijn vriendinnen vragen soms of ik foto’s wil maken met ze, maar zij zijn allemaal veel knapper en staan beter op foto’s

Hebben jullie misschien tips hoe ik mezelf er beter op kan zetten?
Hieronder staan wat foto’s zodat jullie kunnen zien hoe ik eruit zie & jullie tips kunnen geven :slightly_smiling_face:

Je kan wel oefenen voor de spiegel wat de mooie kanten van je gezicht zijn, maar ik vind je gewoon een ontzettend mooi meisje hoor, dus ik denk dat het grotendeels in je eigen hoofd zit :cold_sweat:

Wat is er mis met die foto’s dan? Het zit inderdaad gewoon in je hoofd hoor, haha! Je staat prima op de foto namelijk.

Je bent hartstikke knap, ik snap 't punt niet :stuck_out_tongue: Ik vind je er erg natuurlijk uitzien en juist daarom ben je leuk! Je edrits zijn btw echt gaaf! Hoe doe je dat?

Ben je alleen heel awkward als je met anderen bent? Want in dat geval heb ik wel hetzelfde ^^
Ik heb nu een paar keer een fotoshoot gedaan met een vriendin, en ik merk dat het na een paar keer wel beter gaat. Misschien heb je daar wat aan.
Verder voel ik me meer op mijn gemak als ik rare gezichten trek, valt ook te proberen, niet?

Ik kan je niet echt tips geven want ik heb exact hetzelfde probleem. Je foto’s zijn wel enorm leuk en ik vind dat je er wel goed uitziet hoor!