[EDIT] what to do? read it.

hi lady’s.

een half jaar geleden was ik flink in lovee met een jongen. na een paar keer chillen werd het meer dan zoenen, uiteindelijk hadden we seks gehad. ik had verteld aan mn beste vriendin dat ik seks met hem had gehad, maar omdat mn beste vriendin en ik niet veel meer met elkaar omgingen, vond ze dat ik verandert was. ze had dit alles verteld tegen haar vriendinnen, wat kon ik doen? ik wist natuurlijk ook wel geheimen van haar, maar was het het waard om haar te naaien?
in dat weekend was er een feest, ik zag dat een andere vriendin van mij veel naast hem zat… ik was even weggeweest, toen ik terug kwam zoende die jongen en die vriendin keek me heel vuil aan. toen het feest was afgelopen ging ik naar huis.
maar wat hoorde ik de dag erna? mijn vriendin en die jongen hadden gezoend in de tijd dat ik weg was? en na het feest zijn ze nog bij elkaar geweest. heeft hij haar een potje lopen vingeren en zij hem lekker zitten af te trekken. ik ben zo boos geweest op dat meisje, zo boos!
ik heb zitten janken en janken. en natuurlijk kreeg ik ruzie met die jongen…
en mn ‘bestevriendin’ zette iedereen tegen me op. we hadden wel de meeste zelfde vriendinnen. die jongen waar ik smoorverliefd op was,
en het gevoel nog sterker werd omdat hij mn eerste was… had ik een maand of 2 niet meer gesproken. het was moeilijk…
ik moest en zal hem vergeten, we hadden elkaar geblokt op msn. op hyves verwijdert als vriend alles. na die 2 maanden had ik hem weer toegevoegt op hyves. en ik zag dat hij een vriendin had… ik kreeg hem weer op msn en we zijn nu bestevrienden geworden ;$. alles wat hij me heeft geflikt heb ik hem vergeven… nu we een half jaar verder zijn hebben we nogsteeds contact. natuurlijk is het raar om nu zo bevriend met hem te zijn terwijl hij me zoveel pijn heeft gedaan. maar elke keer als ik hem zie, krijg ik toch weer zo’n gevoel van binnen. en mn ‘bestevriendin’ betreft? tuurlijk mis ik haar. maar ik heb haar zovaak gevraagd om te praten, en elke keer wou ze. maar als het te lang duurde dacht ze laatmaar. dan geeft ze me weer een kutgevoel. maar nu ben ik er klaar mee en nu heb ik vrienden die ik wel kan vertrouwen.

kunnen jullie zeggen wat jullie gedaan zouden hebben als jullie dit zouden meemaken?
of jullie nog contact zouden houden met de jongen waaar je echt verliefd op bent,
maar die je zoveel pijn heeft gedaan? zouden jullie iets anders gedaan hebben dan ik… ?
xxx

Ik denk dat ik niet te vlug in die situatie zou zitten… Die jongen is een beetje verknipt…

tja, hij speelt beetje baas. snap?
liefde maakt blind, nu nogsteeds.