Economie PO

Goodnight!

Helaas chocopasta moet ik maandag weer naar school, jullie ook? Mocht nog wel een weekje langer;D

Maaaar,

[s]Ik ben met 2 jongens bezig voor het eco po (praktische opdracht) en ik vroeg me af wat Re-integratie activiteiten zijn?! Het po gaat over WWB (wet van werk en bijstand) misschien dat dat helpt?

En ik heb op google gekeken maar ik kan nou niet echt een duidelijk iets vinden.[/s] AL ANTWOORD OP :grinning:

vraag2.
U komt in aanmerking voor een wwb als u nederlander bent of daarmee gelijkgesteld.

Wat bedoelen ze met gelijkgesteld?

Alvast bedankt!

X

Volgens mij zijn dit activiteiten waar je aan kunt deelnemen als je in de bijstand zit waardoor je beter een nieuwe baan kunt vinden ofzo. Maar ik weet het niet helemaal zeker.

Dat mensen die er een tijdje uit zijn geweest weer moeten re-integreren door bepaalde activiteiten te doen.

Snap alleen t bovenste stuk van je post niet?

Een soort van cursus volgen?

Dat bovenste stuk sloeg nergens op xd gewoon t feit dat ik maandag naar school moet…

Ooooh ik dacht dat het een reactie van op iemand die chocopasta als username had, haha.

Ja zeg maar een bijscholing ofzo zodat ze weer makkelijker kunnen beginnen met werken.

Okee, heeel erg bedankt allebei!

^Graag gedaan! Om trouwens je andere vraag te beantwoorden, ik moet maandag ook weer naar school. Maaaar na die week ben ik weer 2 weken vrij.

WAAAT?! Toen je mn vraag beantwoordde vond ik je nu aardig maar nu je me vertelt dat je over een week weer 2 weken vrij bent… Nee hoor grapje! Maar heerlijk! Hoezo eigenlijk?

uup

Hahaha, er zijn herkansingen, maar die heb ik niet :slightly_smiling_face:

Oeee geluk geluk!
Weet je toevallig antwoord op de 2e vraag? haha

Ik snap ook niks van mijn economie PO!
Helaas niet dezelfde vragen:(