Echte vriendinnen of niet ?

Hallo,
Ik heb jullie hulp nodig want van mezelf word ik helemaal gek het gaat over 2 vriendinnen ik noem ze D en M.
Nou kijk D en M zitten bij mij in de klas en we zijn zeg maar vriendinnen ( denk ik ) .
Ik zal even een voorbeeld nemen een paar maanden geleden ( nu nog steeds een beetje ) was ik heel depressief ik kon het niet meer verbergen maar toch merkten D en M er niks van of ze deden alsof.
Ik moest hun vertellen wat er was ook al wist ik het zelf niet eens.
Alleen D was er een beetje voor me maar M deed niks.
Een paar weken later kreeg ik ruzie met hun omdat ik met een andere vriendin tijdens de pauze aan een andere tafel ging zitten omdat die andere vriendin ook een beetje down was daar was D al boos over !
Mja via ping zaten ze me de hele tijd te irriteren en en de hele tijd PING!!! te sturen dat is zeg maar een soort buzzer.
Ze stuurden ook een bericht naar alle contacten dat ik lelijk was en stonk en in een vuilnisbak woonden.
Maar even later kwam het weer goed omdat ik sorry zei ik weet dat ik het niet moest doen maar hun zijn een beetje de enige mensen die ik dacht te vertrouwen nu later hoor ik ook dat ze over me lullen achter me rug maar toch lief doen in mijn gezicht.
Maar toch heb ik in sommige tijden wel wat aan ze gehad alwas het niet veel ik kreeg later 2 keer ruzie dat helemaal nergens over ging en weer was ik degene die sorry zei.
Maar als 1 van hun ziek is lullen ze ook overelkaar en als ik het ben dus ook over mij en daarom wil ik me soms niet ziek melden omdat ze me dan gaan irriteren via sms soms niet maar vaak doen ze dat wel.
Maar ze intimideren me een beetje want toen ik nog niet wist dat ze niet te vertrouwen waren had ik dingen tegen ze verteld geheimen dus.
En vaak hebben ze samen ook vaak ruzie en zijn ze boos elkaar maar dat is in een oogwimp weer goed en gaan ze afspreken om aardig tegen elkaar te doen om mij te irriteren maar M zei eerst tegen mij dat ze niet meer met D bevriend was daar was ik wel een beetje blij mee
Maar nu zijn ze weer dik bevriend
Ik weet dat het veel is maar help me alstublieft want ik… ik heb de hoop opgegeven en zit maar af te wachten tot ik weer iets fouts doe :’(

Wow een beetje lang maar help me aub

ze zijn jouw vriendschap niet waard meid

sterkte xx

Oja ik heb net nieuwe sleehakken gekocht maar ben bang dat ik weer word uitgelachen door D
Ps Bedankt Charliegirl135

Ik wil net zeggen, dat zijn geen vriendinnen, maar meiden die nog het verstand van een basisschool kind hebben en het leuk vinden om mensen het leven zuur te maken omdat hun eigen leven niks waard is verdienen jouw aandacht niet!

Zij klinken niet als leuke lieve betrouwbare vriendinnen, probeer nieuwe mensen te leren kennen ! (:

Ik snap dat het voor je vriendinnen niet leuk is als je depressief bent maar juist dan, als je een goede vriendin bent, moeten ze er voor je zijn. En niet gaan zeggen dat je naar vuilnisbak ruikt. Wat ongelofelijk kinderachtig is.

nou dat lijken me geen echte vriendinnnen, als je de heletijd in zo’n soort sfeer zit dan zou ik ook down worden…

Sowieso geen echte vriendinnen. Ik zou hen zo links laten liggen en vanaf nu met die andere meiden omgaan, zij zijn gewoon nog te kinderachtig…

Eerste vraag die in me opkwam was; Hou oud zijn jullie?!

Die twee doen wel echt overdreven kinderachtig, absoluut jouw vriendschap niet waard.

Bedankt allemaal ik denk dat ik wel weet moet wat ik moet doen ze zijn inderdaad kinderachtig en we zitten in de 2e klas :S
Up x

Dit zijn echt geen vriendinnen, misschien kun je wat meer omgaan met dat meisje waar je toen in de pauze bij ging zitten? En die sleehakken, gewoon aandoen! Laat ze maar lekker lachen.

Up

Sorry maar ik vind je hele verhaal nogal kinderachtig, dat soort dingen kun je toch wel zelf oplossen?

Ga in mijn schoenen staan en ik weet zeker dat jij dat ook niet kan :wink:
Dus ga niet ergens over praten waar je niet alles van weet