Echte vriendinnen bestaan niet?

Echte vrienden bestaan niet? ?

Heb jij ook zo een vriendin waar je dag en nacht mee om gaat de leukste tijden beleefd en denkt dat het de beste vriendin is die kan hebben ?
deze vergissing maaken veel mensen, mense doen zich anders voor dan dat ze zijn.
ze doen zich vrolijker voor liever voor en doen net alsof ze met je mee leven maar als je ze echt nodig hebt waar zijn ze dan?
Zo een vriendin had ik dus ook ik dacht dat ze me beste vriendin was. kinderachtig gezegd we deden bijna alles samen we gingen samen uit, we gingen samen shoppen, we gingen samen naar buiten zelfs de hond lieten we samen uit we waren samen 1.
ik dacht dat zij de beste vriendin was die ik me ooit kon voorstellen maar uiteindelijk toch niet.
Ik kenden een leuke jongen al een jaar of drie en zij kende toevallig een vriend van hem we vonden ze leuk hun vonden ons leuk dus we waren helemaal in de wolken.
tenminste ik dacht dat zij dat ook was in werkelijkheid deed ze maar alsof en aasde ze op mijn jongen.
ik vroeg aan haar vind je hem leuk zij zei nee ik geloofde haar op haar woord dat had ik beter niet kunnen doen er gingen weken voorbij van gelukkigheid en ik zat op een roze wolk, tot het moment dat ik hoorde dat ZIJ mijn beste vriendin met’’ mijn’’ jongen had gezoend , ik maakte er geen probleem van ik liet het gaan ik dacht dat waait wel weer over zij heeft der eigen boy.
nou dat dacht ik dus verkeerd het waaide niet over die week erop vroeg ik weer aan haar vind je hem leuk zij weer nee hoe kom je daar bij.
ik legde uit waarom ik dat dacht en zij begon een ruzie die week erop hebben we alleen maar ruzie gemaakt en ik heb het gelaten voor wat het was ik had er geen zin in om ruzie over te maken.
tot ik vandaag met een vriend van die jongen sprak en de waarheid boven water kwam zij zit wel met hem al mijn vermoedens werden bevestigd.
het was zelfs al zo ver dat ze bijna wat hadden terwijl hij nog steeds met mij zat dacht ik, ik heb haar geconfronteerd met de waarheid en ze heeft het toegegeven, ik heb hem er ook mee geconfronteerd en hij heeft het ook toegegeven.
het waren allebei hele goeie vrienden van me en nu zijn het totale vreemdelingen.
zo iets wat hun mij hebben geflikt doe je niet het feit dat hun elkaar leuk vinden maakt niet ui,t maar het feit dat ze erom liegen daar gaat het om dus zo zie je maar weer degene waarvan je denkt dat het je beste vrienden zijn steken een mes in je rug…

Natuurlijk zijn ze niet allemaal zo er bestaan vast ook wel echte vriendinnen alleen heb ik het nog niet gemerkt. :thinking:

Eigenlijk ben ik het er wel mee eens. Er is altijd wel wat.

Ooit gehoord van punten? O___o

ik vind dit overdreven.
punten zijn dat niet, overigens.
Ik heb een beste vriendin die me nooit zoiets zou flikken. Klaar.
en dat weet ik 100% zeker en ik ben niet naïef.

ik ben het hier ook niet mee eens. tuurlijk is echt niet iedereen helemaal te vertrouwen enzo.
ik weet zeker dat mijn beste vriendin echt nooit zoiets zou doen. we hebben best een speciale band eigenlijk, denken altijd hetzelfde op hetzelfde moment, zeggen dezelfde dingen op hetzelfde moment enzo.

Echte vriendinnen bestaan wel
Echte vriendinnen voor altijd niet.

Ik denk wel dat echte vriendinnen bestaan. Maar niet voor altijd idd. Dat heb ik zelf wel gemerkt.

ik snap je punt helemaal…:slightly_smiling_face:

Je hebt gelijk.

Gebruik komma’s, punten, enz. Dan is het een stuk beter leesbaar.

Ik heb het niet gelezen, vond het 1 lange zin X)

Same xD

Dat komt omdat we vrouwen zijn.

Goeie vraag. Waar ik nog geen antwoord op heb.

échte vriendinnen bestaan wél! Ik weet het zeker want ik heb er een paar. =D en ja ze zijn op een hand te tellen, maar dan zijn het ook de echte goede vriendinnen die je alles kan vertellen altijd mee kan lachen je altijd steunen en die niet over je roddelen; zulke die het eerlijk zeggen als je kont een beetje dik lijkt in een broek bijv. :stuck_out_tongue: Verder zijn er altijd natuurlijk nog goede vriendinnen (:

Me 2.

ze durfde het vast niet toeegeve eerst wel stom van dr maarja
ik ga ook voor een jongen als ik hem egt leuk vind okal is een vriendin gek op hem ik bedoel het is zijn keuze wie die kiest

en zelf merk ik dat veel vriendschappen over gaan uitelkaar groeien en soms weer bijelkaar komen