Echte vriendin? of toch niet.

[i]mn vriendje en ik hebben weer met elkaar na een ruzie,
Omdat er dingen vertelt werden om ons uit elkaar tekrijgen en hij geloofde die enzo.
Het is nu weer aan, maar mn ‘beste’ vriendin, en zijn ex ( het is al 3jaar uit. )
Zit nu steeds tegen me tezeggen :hij gebruikt je, eerst scheld die je uit en nu wilt die je weer terug, je bent echt een kuthoer dat je weer met hem neemt, echt dom.

Zo ging ze tegen me praten… hij zei tegen mij : ze bemoeit zich nu ineens heel veel met ons, en ze zegt ook soms tegen mij dat je vreemdgaat enzo.

Toevallig, was ik vandaag niet op school, en ik vroeg net op msn om het huiswerk, ze zei : hoor je morgen WE ZIJN NET LOSGEGAAN BUITEN OP HET PLEIN, WE HEBBEN GEDANST, GESCHUURT, ZO VET!
en volgens haar stond mijn vriendje, met een paar jongens boven tekijken naar hun, maar op dinsdag heeft hij les in het andere gebouw rond die tijd dat ze buiten stonden te ‘dansen’ dus hoe kan hij dan vanuit het raam naar beneden tekijken?
dus ik zei ; maar hij heeft nooit les aan die kant op dinsdag
zei zo: echt wel, ik zag het toch zelf, FUCK IT! jij snapt ook niks ik vertel het morgen wel…

ik vind het nu wel raar… moet ik haar geloven , of is ze misschien niet zn hele goeie vriendin… [/i]

Vind je het zelf normaal dat je vriendin je een kuthoer noemt?
Ze kan tog ook op een normale manier vertellen als ze iets vermoed?
En miss heeft t te make dat je vriend ook de ex van je vriendin is?

Nou nee, tuurlijk vind ik dat niet normaal, en hij laad ook echt merken dat hij niet wilt dat ze zich ermee bemoeit,
Zelf zegt ze dat ze hem haat maar ze maakt er zn probleem dat ik weer met hem heb…

Misschien is ze niet zo’n goede vriendin. Maar misschien ben jij ook wel niet zo’n goede vriendin, wij weten namelijk niet wat er voorgevallen is met jouw vriendje/haar ex. Je moet wel begrip voor haar hebben dat zij het wellicht lastig vind dat haar beste vriendin met haar ex heeft. Maar dat geeft haar geen reden ze zich zo te gedragen tegen jou. Maar goed, wij weten niet overal antwoord op, dus praat met haar.

vervelend, nja spreek haar erop aan
het is jou keuze, en uiteindelijk is ze vriendinnen met jou omdat ze je aardig vind en niet om je keuze qua jongens…
Leg haar uit dat jullie het over hem niet eens gaan worden, en vraag haar om jou keuze te respecteren, zij hoeft niet met hem omtegaan tog?

-

Ik denk dat ze gewoon loopt te stoken, omdat ze jaloers is.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[i]
Ervoor is er allemaal maar gebeurd dat vriendinnen van haar, met mn ex gingen praten en gingen zeggen dat ik niet goed genoeg voor hem ben enzo,
en toen kregen we ruzie door hun… hij schold me uit, maar zei dat hij het niet zo meende en spijt had,
Het is nu weer aan en ze bemoeit zich overal mee…
Gisteren in de gang voor ik hoi kon zeggen tegen hem riep ze al : OMG IS HET WEER AAN.
toen zei hij tegen dr dat ze dr bek moest houden en toen liep die weg,
typisch… zou ik ook doen eigenlijk als iemand zo naar mij zou toekomen en gelijk dat zou roepen,
toen zei ze tegen mij : hij krijgt klappen enzo,
een andere vriendin van me had blijkbaar met hem gepraat,
op msn zei ze tegen mij, dat hij had gezegt dat hij het niet leuk vind dat ze zich dr weer mee bemoeit, en hij gewoon een relatie met me wilt, zonder dat ze nu weer verhalen gaan vertellen…

wat nu dus wel bezig is. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/i]

Het klinkt niet als een vriendin en vooral niet omdat ze je kuthoer noemt?
Wie noemt haar vriendin nou zo?

up?..

lijkt me niet echt een fijne vriendin.

Ze is jaloers.

Wat zou ik moeten doen, als ze morgen ofzo weer zo gaat praten tegen me…
ik wil namelijk geen ruzie met dr, en ze vertelt heel vaak dingen door.

Wtf.
Maar misschien is jouw vriendin nog steeds niet helemaal over hem heen. Ofzo.

ze is verliefd op een andere jongen…

Dumpen zo’n trut!
Schijnbaar gunt ze je niets en is ze stikjaloers. Kun je anders niet met haar praten of vragen waarom ze zo doet?
Good luck!

Wat een raar wijf. Jaloers ofzo?

ik bedacht me net ook, ze is turks.
ze zegt altijd dat ze niks mag van haar ouders.
en haar neefjes lopen rond op onze school, + mijn vriendje is zo iemand die het gewoon tegen haar broertje zegt als ze bijv : met jongens omgaat enzo, of met ze SCHUURT. want dat is verboden ofzo volgens haar vader.
… dus het is wel heel raar, dat ze dat dan gaat doen op een vol schoolplein, waar haar neefjes het kunnen zien + dat hij het zag,

die spoort niet

Ze ging tegen me zeggen rond 6uur toen ik hem n halfuurtje ervoor nog gesproken had zeggen, dat hij aangereden is door een auto,
Ik ging het natuurlijk meteen uitzoeken, ik was helemaal in shock en ik kon alleen maar huilen, ik ging hem smsen en kreeg geen ontvangstbevestiging…
na n halfuur kreeg ik die wel uiteindelijk, maar hij smst niet terug. ( geen btg…? of hetis waar ik weet t niet. )

Ik vroeg aan zijn buurmeisje of ze iets erover had gehoord,
ze weet er niks over, en ik neem aan als zoiets gebeurt de halve buurt t gelijk weet want ht was maar 500meter ofzo van zijn huis af…

Het is wel heel … kut als ze het heeft verzonnen…