Hallo allemaal,
Ik heb 4 jaar lang niet buitens huis geslapen, dat komt omdat ik voor die 4 jaar in mijn bedplaste… Daarna durfde ik niet meer omdat ik bang was dat ik dan opeens bij andere wel weer in mijn bed zou plassen…
zelf deed ik er niet veel aan dat ik nergens logeerde en vond het eigenlijk ook niet erg en mijn ouders doen er al helemaal niks aan…
Tot mijn zus er pas over begon en mij er van heeft overtuigd dat die zo niet langer kan, nu heb ik voor mijzelf een aantal stappen gemaakt:
Stap 1: :Logeren bij mijn zussen
Stap 2: logeren bij vrienden…
Alleen het probleem is dat ik mijn vriendinnen niet echte vrienden kan noemen, en omdat ik dus al vier jaar lang nergens anders geslapen heb wil ik dit wel bij echte vrienden uitproberen eigenlijk…
volgend jaar ga ik als enige van mijn vrienden naar het mbo omdat ik havo 4 echt niet red( ik weet nu al zeker dat ik dan niks meer van hun zal horen als ik er zelf niets aan doe)
Nu is mijn vraag dus: moet ik nu gwn wel een keer bij een van hen logeren of zal ik gwn wachten tot ik op het mbo zit, en hopen dat ik daar een ‘bff’ ontmoet…
( ik hoor vaak van mensen dat ik sociaal en een open persoon bent dus ik verwacht eerlijk gezegd wel dat ik daar nieuwe vrienden zal maken)