Echte uggs kopen, Doen of niet?

Ik wil echt heel graag echte uggs kopen. Had vorig jaar neppe, maar Je gaat er echt zo naast lopen en dat is echt lelijk. Maar ik twijfel heel erg.
Want het is heel duur. Daarom wil ik zoiezo al tweedehands kopen. Maar zelfs daar zijn de prijzen nog boven de 100 euro. Alleen heeft het nog wel zin? Ik weet niet hoelang het nog in de mode blijft enzo, Wat vinden jullie doen of niet? En dan wil ik (Short Chocolate)

Niet doen!
Persoonlijk vind ik ze erg, erg lelijk en bovendien te lomp voor een vrouw. Wat is er nou mooi aan benen met opeens van die megasloffen eronder?

ik zal het gewoon doen als ik jou was, ik ga voor deze winter (en langer) ook echte uggs kopen want vorig jaar had ik ook neppe en na 2 weken loop je er al scheef in, dus dan zou ik gewoon iets meer betalen maar dan heb je ook betere kwaliteit :grinning:

Haha, maar ik wil de korte versie en die vind ik niet lomp, Maarre, Ik ben zo bang dat ik ze nu koop en dat er over een paar maanden niemand meer mee loopt.

Sloffen kan je ook kopen voor een tientje, dus nee ik zou het niet doen. En bovendien heb je veel leukere sloffen dan Ugglys

Neuk de mode niet zo, je moet kopen wat je leuk vind. Volgens mij vind je ze helemaal niet echt leuk, en als je ze dan wel koopt is dat pas echt zonde van je geld.

‘Weet niet of het nog lang in de mode blijft’

Kom op zeg!
Het gaat er toch om of jij ze leuk vind?
Niet of ze nog lang in de mode zijn --’

Anyway als jij geld over hebt zou ik zeggen doen xD
Persoonlijk denk ik dat je beter twee keer neppe kan kopen en daar zuinig op zijn, dan een keer echte, die prijzen zijn toch niet normaal voor schoenen o.O En volgens mij boeit het niemand of je uggs nou echt of nep zijn :wink:

[quote author=DeRozeAnus link=topic=135975.msg[quote author=kimmx3 link=topic=135975.msg[quote author=kimmx3 link=topic=135975.msg4158003#msg4158003 date=1254752129]#msg[quote author=kimmx3 link=topic=135975.msg4158003#msg4158003 date=1254752129] date=1254752129]#msg[quote author=kimmx3 link=topic=135975.msg[quote author=kimmx3 link=topic=135975.msg4158003#msg4158003 date=1254752129]#msg

Wat kan ik nog meer zeggen?

[quote author=DeRozeAnus link=topic=135975.msg[quote author=kimmx3 link=topic=135975.msg[quote author=kimmx3 link=topic=135975.msg4158003#msg4158003 date=1254752129]#msg[quote author=kimmx3 link=topic=135975.msg4158003#msg4158003 date=1254752129] date=1254752129]#msg[quote author=kimmx3 link=topic=135975.msg[quote author=kimmx3 link=topic=135975.msg4158003#msg4158003 date=1254752129]#msg

Onee he, dus als niemand een BH meer aan gaat doen doe jij het ook opeens niet meer?
Hoe kan je nou BANG zijn voor dat als jij iets koopt, vervolgens niemand het meer aandoet :see_no_evil:

ik vind de echte uggs wel veel mooier dan de neppe, en ik vind dat je dat echt wel ziet.

En ik vind het wel belangrijk of het in de mode is ofniet. Want het gaat om veel geld. Dus het is niet iets wat ik zomaar even koop. En als straks niemand ze meer draagt vind ik het gewoon zonde

Zo bedoel ik het niet, Ik bedoel dat ik niet weet hoelang ze nog in de mode blijven, niet dat als ik ze aandoe dat niemand ze meer aandoet.

doen!

Dankje, Fijn dat er nog iemand normaal kan reageren zonder een discussie aan te gaan:D

Ik zou zeggen doen!
Als je ze leuk vindt en het graag wil doe je het toch gewoon? Wat maakt het
nou uit of ze in de mode zijn ofniet? je draagt het voor jezelf…

Ik neem ze zelf ook weer, ik heb al een paar.
Niet dat ik ze mooi vind, maar het zijn de enige schoenen die ervoor zorgen dat mijn tenen t/m kuiten niet paars worden van de kou -ik heb een hele,hele,heeeele slechte bloedtoevoer.

volgens mij moet je gewoon zowieso geen uggs kopen,
maar die korte donker bruine zijn dan idd nog wel et minst lelijk,
maar… ik dacht altijd dat de enige reden was om die dingen te
kopen was dat ze heerlijk schijnen te zitten.
Dus als je ze om de lompe zachte warmheid wil moet je er vooral 200 euro aan uit geven,
en dan moet het je dus niks uit maken dat het eruit ziet alsof
je je buitens huis vertoont met je sloffen aan.

als je ze wil omdat het zogenaamd hip is, moet je beter op de
mode gaan letten en mooie laarzen kopen,
want ook nu ben je niet fashionable met uggs.
En troost je: In alaska zullen ze altijd ‘in’ blijven

Wat de een mooi vind, hoeft de ander niet mooi te vinden hoor…

Trouwens ik vind Uggs echt geen mode hoor,
het is een trend. Een hype. Maar geen mode :see_no_evil:

Absoluut niet doen. Die echte Uggs gaan ook snel kapot, misschien loop je er een maand langer op. Ik vind ze het geld echt niet waard.

Ik zou het gewoon doen! Vorig jaar heb ik neppe gekocht, maar toen heb ik later de echte gekocht en die lopen echt zoveeeel lekkerder!

Doen. Weet je hoe lekker die dingen lopen? En wat kan jou 't verrotten dat niemand ze straks meer draagt.