Echte mannen eten geen kaas

• Maria Mosterd

Waar of niet waar gebeurd? Wat denken jullie?

Hier is toch al een topic over?

Ik weet niet meer wat ik moet geloven, in het boek stonden ook wel een paar dingen waarvan ik dacht ‘heh?’, maar waarom zou je zoiets verzinnen?

Niet waar, ik denk wel dat ze in handen van een loverboy was maar dat ze de meeste dingen heeft aangedikt

Geen idee, bij mij is de zoekmachine nog steeds kapot en in de 1e 3 pagina’s stond hij iig niet.

Wel een onderwerp op de homepage :slightly_smiling_face:

Niet waar, denk wel dat haar iets ergs is overkomen, maar het boek… nee. Niet waar.

ik twijfel van niet.

http://forum.girlscene.nl…nnen/list_messages/153078

Ja er zijn al 100 topics hierover gemaakt, en ik geloof 1 ‘officiële’

Ik kan er niet veel aan doen dat de zoekfunctie het niet doet, maar dankje :slightly_smiling_face:

Sluit deze maar dan.

mijn zus ging met die jongen om. Na alles wat ik van haar en anderen over hem hegoord heb, geloof ik er niks van. En door wat er bij Peter is gezegt.

ik dacht al, heb dit onderwerp al is eerder voorbij zien komen.

ben nu toch wel erg nieuwschierig naar dat boek. :grinning:

I don’t know, I don’t care.

Heb dat boek niet eens uitgelezen, wat een onzin. Verschrikkelijk slecht geschreven ook, een verslag van een eerste klasser leest nog prettiger.

Ik kan er niet echt een oordeel over vellen, omdat ik het boek niet gelezen heb. Maar ik heb wel de documentaire van Peter r. de vries gekeken, en ook die documentaire over die jongen, ansou ofzo.

Ik geloof het eerlijk gezegd niet, ik denk dat ergens haar fantasie een beetje op hol is geslagen en ze het heeft overdreven, een aantal dingen zullen vast waar zijn, maar grotendeels zou het wel verzonnen zijn, als ik het zo allemaal eens bekeek.

is al een topic over:)