''Echte mannen eten geen kaas'' verzonnen?

lijkt het nou zo of zit ze de hele tijd te lachen in dat filmpje?
maakt ze zo’n serieus filmpje en dan doet ze alsof het haar niks uit maakt enzo.
ik vind haar nogal nep. geldklopperij (van allemaal)

Ik weet niet of het waar is …
maar waarom zou je het zo verzinnen en dan dr moeder er ook nog een boek over schrijven hoe zij het allemaal beleeft heeft?

en wat maakt het ook eigenlijk uit, ik vond het wel een goed boek! :wink:

waarom zou ze daar over liegen?

Om geld te verdienen? Duhhhhhhhhhhh :’)

met alles wat zij & ‘manou’ gezegd hebben?

Het gaat over een meisje die in handen komt van een loverboy. Ze wil eigenlijk bij hem weg, maar als ze eenmaal geholpen wordt denkt ze toch vaak aan hem en wil ze weer bij hem zijn.
't Is best weer een tijdje geleden dat ik hem las maarr dit is het een beetje in het kort. In het boek staat dat het een waargebeurd verhaal is, dat alleen de namen zijn veranderd.
Je ziet trouwens in het tweede deel ook foto’s van haar in India he… hebben jullie dat boek ook gelezen? Het vervolg op Echte mannen eten geen kaas: Bindi.

Kom op zeg
als je een beetje een boek schrijft zitten er altijd wel dingen bij die een beetje verdraait zijn, maar om nou het slachtoffer van een loverboy voor leugenaar te verklaren, en loverboy slachtoffers worden al moeilijk geloofd, vind ik een beetje stom.
Tuurlijk kan ze het boek geschreven hebben voor het geld, maar de reactie op haar boek is sowiesoo alleen om de aandacht en het geld :pensive:

Ja

tuurlijk <_<

Het is wel waargebeurd hoor
ik heb haar zelf nog eens gezien
ze woont hier ook in de buurt
dus ze kwam bij ons in de bieb zodat mensen haar vragen konsen stellen
en geloof me als je haar gezicht ziet weet je gelijk dat het waargebeurd is.

:ok_woman:

ja en haar moeder verzint ook uit haar hhoofd. nee, ik geloof haar wel. zeker omdat het allemaal zo uitgelegd is.

en ze wilde op haar 12e gewoon opvallen en populair ofzo zijn,
toen ging ze met die jongen. ofzo.

maakt het uit? of het echt is of verzonnen?

Ik geloof haar,
als ze het had verzonnen had ze toch nooit alles zo goed kunnen beschrijven. Tenminste ik vind het boek heel geloofwaardig.

Ik geloof haar, je moet wel echt ziek zijn om zoiets te verzinnen.

Ik geloof haar ook, weet niet waarom
ze overtuigd ofzow.

maar verder maakt het me niet uit vond het wel een goed boek

Ik vind dat filmpje ook best raar.
Ze zei dat ze in de brugklas voorlichting kregen over loverboys omdat er altijd antilianen buiten het hek stonden. Hoe dom is ze dan als ze er alsnog mee om gaat?
En sowieso lijkt ze helemaal niet serieus in dat filmpje.

Ik denk dat “Manou” en Maria allebei niet helemaal de waarheid spreken.

dus mensen die haar niet geloven

maria en haar moeder zaten op een goede avond in hun gezellige huiskamer
“he hoe zouden wij zo snel mogelijk heel veel geld kunnen verdienen?”

"nou als we nou bedenken dat jij bent misbruikt door een loverboy en als je er dan een boek over schrijft en ik dan daarna, misschien dat dat werkt!

sure

ga zondag kijken.

manou :

http://photos4.hi5.com/0049/573/775/XrW07h573775-02.jpg