''Echte mannen eten geen kaas'' verzonnen?

Haay,

Misschien dat sommige het al gezien hebben, aanstaande zondag bij peter r de vries word uitgezocht of het verhaal, echte mannen eten gaan kaas is verzonnen.

Er is ook een boek uitgebracht met de titel; Echte mannen lusten wél kaas, en gaat over het volgende:

Misdaadjournalist Hendrik Jan Korterink ging op zoek naar de feiten. Hij sprak vele betrokkenen, onder wie de twee beste schoolvriendinnen van Maria uit de betreffende periode, en ook ‘loverboy Manou’ zelf. Op essentiële punten bleek Maria’s verhaal niet te kloppen. Haar eerste ontmoeting met Manou was niet toen zij twaalf was, maar bijna anderhalf jaar later. Er is geen enkele aanwijzing dat Manou een loverboy is of was (en hij houdt wél van kaas). Het zogenaamde permanente gespijbel op school is inmiddels door de rechtbank tot onwaarheid verklaard. Maria’s verhaal blijkt een bizarre mix van feiten en vooral veel fantasie. Echte mannen eten wél kaas biedt tevens een onthullende inkijk in de werking van de media.

Wat denken jullie? Is het verzonnen, is het waar of is het een mix?

Woensdag half 9 bij sbs6, het verhaal van manou

Voor de gene die Woensdag 12 mei op sbs6 naar het verhaal hebben gekeken van Manou, wat vind je daar nou van? En denk je dat hij de waarheid spreekt?
Ik zelf geloof hem met de volle 100%

Het is een mooi en interessant boek, ik heb geen idee of het nou echt of nep is.

wtf? x]

dat zou raar zijn…
ik heb het boek gelezen
waarom zou ze het verzinnen?

ik denk wel dat het nep is.
en nee ik heb geen argumenten

Tja, als het nep is, is het nep. Kan d’r niet wakker om liggen.

idd waarom zou e dit verzinnen?

geen idee. ik vond het boek wel goed ja?
maar ik ga wel kijken zondag dan (:

ik heb geen idee, het is wel bij mij op school gebeurd!
maar ze eisden ook bij school iets van 75000 of zo van school alleen met de rechtbank zoals je al zei is het onwaardig verklaard maar na dat gebeuren het hele gedoe met haar hebben ze er echt voor gezorgd dat je nu omogelijk kan spijbelen!
maar ja ik denk wel dat ze sommige dingen heeft verdraaid! (:

Geld en publiciteit voor nog meer geld,
aangezien haar moeder daarna ook een boek heeft geschreven over haar kijk op wat er gebeurd was (niet dus).
Zo’n dramatisch waargebeurd verhaal verkoopt nou eenmaal.

http://www.vkmag.com/vide…aam_manou_is_ansou_keita/

haar reactie op het boek

tjaa ik blijf het raar vinden ze was ook bij jensen etc en ze kwam zo eerlijk over!

Het was hoe dan ook een kutboek. Mijn goed, hoe durven mensen te zeggen dat dat een goed boek is? Het is zo ontzettend slecht geschreven, kon er echt niet tegen.

laat dat meisje lekker met rust, die domme misdaadjournalisten willen er ( als maria gelogen heeft ) ook lekker aan verdienen!

Maakt het uit? :blush:

hoe onmogelijk dan?

Ik denk trouwens sowieso dat het niet helemaal waar is, vaak schrijven auteurs gedeeltelijk waargebeurde verhalen, het moet toch een verhaal worden he.

Ik geloof niet dat het helemaal verzonnen is, maar ze zal inderdaad wel dingen verdraaid hebben om in de publiciteit te komen.
Dan nog moet Peter R. de Vries er lekker van afblijven, hij hoeft zich toch niet overal mee te bemoeien? Alles is spraakmakend, maar nooit worden er concrete conclusies getrokken in de geweldige docu’s van 'm.

Ik geloof haar.

ja er zal ook wel gedeeltelijk onwaarheden in staan
omdat je ook nooit van 4 jaar geleden precies nog weet wat hij of zij heeft gezegd

apart filmpje…