echte liefde.

Ik zit ergens mee.
Op een camping heb ik een jongen ontmoet, en hij vond me leuk.
ik kwam aan in op station om hij wou gelijk tongzoenen dus deden we dat het was goed. daarna gingen we bij een vriend van hem iets eten. hij had ALTIJD tegen mij op msn gezegt of via de telefoon dat hij maagd zou blijven, ik ook dus! maar hij ging steeds verder hij ging met zn hand onder mn blouse aan mn borsten voelen dat vond ik nog net okee. en ik vond het lekker dus ik liet het toe. toen zei hij schat ik kan geen jaren meer wachten. en toen gingen we weg, en we gingen naar een soort van park. ik ben nog wel maagd maar heb wel vanalles gedaan
ik voelde me zoo op mn gemak bij hem. gelukkig heb ik het aan mn ouders kunnen vertellen die reageren heel normaal niet boos, gewoon lief. ze doen extra lief voor me! maar phij houd niet genoeg van me om een relatie te beginnen dat smte hij. dát maakt mij kapot, omdat ik zoo veel van em houd! hij gelooft niet meer in de liefde en hij smste ook dat hij geen liefde meer kan geven omdat hij ook veel heeft meegemaakt. ik wil bij hem blijven omdat we samen verder zijn gegaan, vind ik dat we samen voor een mooie toekomst moeten vechten!
het kan tog niet dat hij de ene dag wel verliefd is en de andere dag niet? hij zegt: het is helemaal over.
hij heeft adhd en gezeik thuis altijd, hij moet zelf zn leven op een rijtje zetten zegt hij! ik heb ook wel medelijden met hem, wil hem helpen
maar hij wil het in zn eentje doen?

wat kan ik doen om zijn hart terug te krijgen en hem te helpen? :couple_with_heart_woman_man:

alvast bedankt voor jullie steun enzo! :hugs:

Ow wacht, ik snap hem, maar toch denk ik: laten gaan…

Okee, je bent idd hoteldebotel van hem.
Maar je bent naief nu. Klamp je niet vast aan de eerste beste jongen die zegt dat ie goede bedoelingen met je heeft.
ADHD mag niet de oorzaak van zijn problemen zijn en als hij jouw hulp niet aanvaard, dan moet ie het lekker zelf uitzoeken.
Ga niet 't zorgtype uithangen, als meneer genezen is, moet je verder zien.
Ik druk je op 't hart, blijf open staan voor andere jongens, want deze jongen gaat jou niet gelukkig maken met z’n praatjes en gedrag!

Waarschijnlijk wou ie gewoon met jou ‘‘rotzooien’’
Dat klinkt heeeeeel lullig en believe me girl, dat is het ook, maar wees blij dat je je zelf niet aan hem ‘‘gegeven’’ hebt. Je gaat toch niet in een soort van park rotzooien?.. :confused:

Verder, je kan hem niet dwingen tot iets wat hij niet wilt.
Ik zou het tijd geven.

niet dat het iets uitmaakt maar hoe oud zijn jullie?

@ Already Taken.
ik ben 15, hij is 18.
maar hij dwingt me niet, hij doet heel lief. ik vond het opzich niet erg - nu heb ik niet echt een schuldgevoel. maar khad hem beter leren kennen! maar ik ik dee zo dom met mn een verliefde kop! hij is het echt wél waard.
ik wil hem echt niet kwijt.

:sob::muscle:
Jup dit heb ik ook gehad, geloof me hij is het niet waard.
Je kende hem ook niet goed, daar hadden jullie eerst mee moeten beginnen. Maar als ie niet meer wilt… dan kan je hem moeilijk dwingen. Zoiets heeft tijd nodig.

Hij had zn pillen ook vergeten afgelopen zaterdag. En hij heeft nu fucking schuldgevoel!

Maar meisje hij kan het niet afschuiven op zijn adhd of wat dan ook
want daar kan jij toch niks aan doen? kijk gewoon maar hoe het verder gaat lopen ^^ daar is toch niks mis mee?

Hij is het wel waard. Jongens zijn soms ook onzeker en weten het niet echt. Maar we hadden geweldige telefooongesprekken! En hij had adhd en gezeik en geen aandacht thuis en ging die aandacht bij meisjes zoeken. Vorige week zij hij nog aan de tel. er is meer dan al die aandacht want ik ben supergelukkig met jou!!!

Hij smst mij ook ik zit in eeen levensfase waarin ik geen liefde meer kan geven. :S

Ik ben verdergegaan, dus kwil ook samen vechten voor een relatie met hem.

Hij mag lief zijn, maar ik zou hem toch echt proberen los te laten.
Hij verandert nu al steeds van gedachten… Wat als hij nu wel voor je kiest en vervolgens weer constant van gedachten verandert, waardoor hij je steeds weer laat vallen en dan weer zegt dat 'ie van je houdt?

Hoe weet je zo zeker dat hij het waard is?

Vanuit mijn perspectief speelt ie met jouw gevoelens.
Maar als je ervoor wilt vechten, moet je dat doen. Maar kijk niet raar op als 'ie het weer doet. Ik ben het helemaal eens met Fleni.

Het ziet er naar uit dat hij je gebruikt heeft.
Geloof me, het gezegde liefde maakt blind klopt.
Jij wil niet geloven dat hijje gebruik heeft.
Ik ken hem niet en misschien heb ik wel ongelijk.
Maar denk eerst even goed na dat hij 18 is en dat een jongen van 18 zijn seksuele gevoelens niet echt kan bedwingen zoals je al gemerkt hebt.
Ook zegt hij dat hij niet in een fase van liefde zit ofzoiets. Maar in een fase waarin je het moeilijk hebt wil je toch graag liefde ?
Denk daar maar eens goed over na.

Succes ermee! xx

ik vroeg aan hem van: waarom heb je mij gezoent? waarom deed je dat? ik dee het omdat ik van je hield. hij smst niets terug nu…

nu smst hij van: ik was toen op dat moment gek op je maar ik hou pas van iemand als we een jaar verkering hebben, maar het is gewoon echt over.

ik moet hem maar vergeten
maar jeeetje, hoe doe ik dát?!

EN HIJ ZEGT DAT IK NU OOK SCHULD HEB,
ik heb hem natuurlijk teruggezoend en ook wat gedaan.
maar bij mij ligt anders omdat ik van hem hield/hou!

maar nu krijg ik tog ook weer een schuldgevoel.

zucht

Bedankt meiden trouwens!

sorry ik vind het een apart verhaal,
je bent helemaal met hem verder gegaan, maar waar je je druk om maakt is:
waarom heb je me gezoent?
dat is wel het minste wat je kan doen.

Hij heeft je gebruikt. Géén echte liefde dus.
Let it go. Voor je je trots verliest.

Gooi je roze bril weg