echte liefde?

Hooii dit is Anne,
Ik schrijf dit topic even via het account van een vriendin van mij want mijn account deed het niet :frowning_face:

ongeveer 2 jaar geleden kwam ik bij een hele leuke jongen in de klas . We hadden echt een klik en we hadden het erg gezellig in de lessen ens. ik had het idee dat hij mijn leuk vond door de dingen die hij zei. ik was helemaal in de wolken door hem :slightly_smiling_face: we flirtten erg veel maar nooit gedate ofsā€¦ ik durfde hem niet mee te vragen en ik denk andersom ook niet. hij was echt de eerste liefde van mijn leven en ik was zoooo verliefd! nu zit ik niet meer bij hem in de klas maar ik hou nog steeds heel veel van hem. Het is alleen wel een ander gevoel dan vorig jaar (vorig jaar was het vlinders in mijn buik en dacht ik de hele dag aan hem op een hele verliefde manier, nu is het meer dat ik veel aan hem denk en me afvraag of het goed gaat met hem en of hij zich wel gelukkig voelt want dat wil ik heel graag!) hij heeft ondertussen ook een vriendin gehad maar dat is nu uit. zij was niet loyaal naar hem en ik vind het verschrikkelijk voor hem. ik weet niet zo goed wat ik moet doen en of ik nog verliefd ben. ik hou wel echt veel van hem en geef zo veel om hem. ik wil heel graag dat hij gelukkig is en dat het goed gaat met hem. nu twijfel ik alleen of ik dus nog een relatie wil of dat ik op een andere manier van hem hou.
Weet iemand hoe ik hier achter kan komen en wat ik nu het beste kan doen? xx Anne

ps. Is het mogelijk dat je gewoon altijd van de eerste liefde van je leven blijft houden ?

Ik vind het een beetje vreemd dat je een Ā“emotionele bandĀ“ hebt met hem, terwijl jullie elkaar nooit spreken. Als je wilt, kan je hem toch gewoon mee uitvragen?

Wat @NeverStomDreaming zegt. Het klinkt eerder alsof je een enorme crush hebt op hem.