Echte, goedkope Allstars?!

Hee, ik wil al een tijdje allstars kopen en daarom ging ik opzoek naar goedkope op internet… Ik kwam op deze site, ze zijn vergeleken met andere sites veel goedkoper maar ik twijfel of ze wel echt zijn. Heef 1 van jullie idee?
Of weten jullie andere sites met goedkope allstars?
Bedankt alvast!
xx

Ze zijn 40 euro, dat is toch niet zo extreem goedkoop voor allstars? Zo veel kosten ze ook in de sale.

Je kunt even kijken waar ze vandaan komen, bij ebay kun je meestal terugsturen dacht ik zo… Maar ik heb niet zo heel veel ervaring met ebay.

Dat is ebay… XD
Ik weet niet, als ik zo bij iemand anders kijk die daar all stars heeft gekocht… ze lijken een beetje nep.
Maar kijk gewoon verder op ebay, daar staan een boel anderen

Dat is Ebay eh, die heeft geen collecties of zo.
Dat zijn (vaak) tweedehands spullen die heel goedkoop verkocht worden. Meestal is het wel betrouwbaar.

Jaaaa dat weet ik!
Had het er alleen beetje verkeerd neergezet, maar mn vraag was gewoon of ze betrouwbaar waren! :slightly_smiling_face:
Maar dan kijk ik wel even verder…

ik weet geen online shop, maar misschien heb je hier ook wat aan xD
mijne komen uit beverwijk, prijzen zijn ongeveer ¤35/¤40.
heb ze vergeleken met allstars uit gewone winkel en zijn exact hetzelfde (:

Bij een outlet kijken, zoals de Rosada in Roosendaal. Daar zit een Converse winkel en die hebben ze goedkoper, maar natuurlijk niet alle kleuren en maten.

Nee das niet waar hoor :wink: Zijn ook veel ‘ebay winkels’ die gewoon nieuwe dingen aanbieden!

Oke dankje!

De Allstars [evenals de Uggs] uit andere landen die via eBay gekocht worden komen vaak niet langs de douane met als gevolg dat je je geld kwijt bent [ervaring trouwens]

Trouwens, deze all stars zijn wel echt en je kunt ze zonder problemen kopen :slightly_smiling_face: Je kunt ook gewoon op ‘europa’ klikken, en dan krijg je ook uit andere landen binnen EU.

Dat kan je toch niet zien? Die kunnen ze net zo goed zelf uit Azië gehaald hebben voor 3 euro per stuk. Nouja ik weet verder ook niet precies hoe Ebay werkt, er zullen vast ook wel echte opstaan maar ik vraag me dan af hoe je dat zo zeker weten kan zien : p

Ja, daarom stond er ook (vaak) voor :slightly_smiling_face:

Ik heb mijn echte op www.plutosport.nl gehaald, daar zitten soms leuke tussen. Hier zijn d8 ik al meerdere topics over trouwens.

Ik heb ze voor 20 euro van ebay. was een 24uursale. Ghehe. heb ze nog niet binnen; maar was weekje geleden vanuit china… dusja. En feedback zegt alles over de persoon en als je via paypal betaalt krijg je tot 200 euro terug als je het niet ontvangt… dus

ik heb witte nieuwe allstars van marktplaats gekocht voor maar 17 euro exclusief verzendkosten! :grinning: en ze zijn wel echt.

Ik ga een hélé kleine gok doen dat je die niet binnen gaat krijgen.

Hoe weet je dat zo zeker dan?

Ik heb mijn allstars besteld op www.shoes.fr en ben er superblij mee :slightly_smiling_face:
Ze kostten maar ¤45 INCLUSIEF verzendingskosten.
& de volgende dag waren ze er al!

Echte goedkope allstars vind je in Azie, ik heb daar ( in Thailand) twee paar echte allstars voor 35 euro gekocht. Dus misschien op zoek naar een Aziatische site?