Echte adidas vesten in Beverwijk? (zwarte markt)

Hoi, ik kon er geen topic over vinden,

maar weet iemand of ze in Beverwijk op de zwarte markt (bazaar) ook échte adidas vesten verkopen?

zoja;
weten jullie ook in welke hal en welke kleuren ze allemaal hebben? :flushed:

dankje xxx

Naar mijn idee is alles dat je op de BB kunt kopen nep.

jaa je kan er wel echte merken kopen maar ik weet niet of die vestjes echt zijn.

Hé ik woon in Beverwijk :’).
Nee, alles is fake daar.

geen idee, up.

Het is altijd een beetje half half daar. en als het wel echt is, betaal je meestal maar een tientje minder ofzo. om de kleding hoef je het daar niet te doen.

Kom op.
De zwarte markt.
Échte Adidas vesten.

WHAHAHAH.

Nee.

lijkt me niet, het is niet voor niets de zwarte markt, meestal is het nog niet eens 1/3 van de normale prijs, lijkt me sterk als ze dan echt zijn

volgens mij niet,
maar als je goedkopere adidas vesten zoekt een vriendin van mij haalt ze bij de makro voor 40 euro.

het heet niet voor niks de zwarte markt he :wink:

Haha best grappig dat veel mensen zo reageren de adidas vesten zijn daar namelijk wel echt! Dat zie je ook wel gelijk aan het soort ‘winkeltje’ dat het is. Ze zijn ook niet goedkoop daar hoor, je betaald ongeveer dezelfde prijs of het zijn oudere modellen met korting.

nou, ik denk het niet hè.

Ik denk, dat ze daar vooral neppe verkopen. Maar als je geluk hebt hebben ze echte zoals chargeur zegt.

Dat kan best hoor (?) ik had mijn all stars ook van de zwarte markt, terwijl ze daar even duur waren als in een normale winkel. En de kwaliteit was ook gewoon goed.
Maar ik weet het niet echt xd up

iets aardiger reageren kan ook wel hoor. Ze stelt gewoon een vraag en dan lach jij d’r meteen uit?

dubbelpost

Nou mijn vriendin heeft er dus een daar gekocht voor 40 euro en die is wel echt… teminste je ziet aan niks dat het nep is…