echt?

haaaiii, ik spreek de laatste tijd veel af met een jongen en het is dan altijd heel leuk, gezellig en schattig. veel knuffelen, en zoenen. alleen hij zit bij mij in klas, dan doen we eigg niks met elkaar, is dat normaal? en qua smsen doen we eigg ook niet, als we smsen komt het van mijn kant af. ik heb nu weer voor morgen afgesproken en dat wordt ongetwijfeld leuk en lief, maar vindt hij mij wel echt leuk? xxx

Vraag het?

Aan hem vragen idd! :slightly_smiling_face:

^ik heb het gevraagd en toen zei hij ja, maar het.voelt gewoon alsof hij me niet echt leukvindt…

Waarom zou hij daarover liegen? :'D Dan vindt hij je heus wel echt leuk hoor.

Jongens uitten hun gevoelens niet zoals meisjes

Elke jongen laat op een andere manier zijn liefde blijken, dus zolang hij gewoon zegt dat hij je leuk vind hoef jij je nergens druk over maken! :slightly_smiling_face:

Sommige jongens zijn heel terughoudend met klefheid als er mensen bij zijn.
Hij moet waarschijnlijk nog een aantal jaar in die klas zitten, dus is het niet verstandig dat hij alles verpest door klef te zijn met jou.
Zo verliest hij waarschijnlijk zijn maten(die zich dan buitengesloten voelen) en als het misgaat met jou is hij het ook kwijt.

Ik ben het met je eens dat jullie best met elkaar kunnen praten of smsen in de klas(Zorg wel dat de leraar het niet ziet) maar ik snap hem ook wel.

maar op school praten we gewoon nauwelijks tot niet met elkaar? wel oogcontact, maar nauwelijks tot niet praten.

Misschien is hij terughoudend of nog wat verlegen in het openbaar?

dus ik moet niet zo onzeker zijn en morgen gewoon weer afspreken?xx

Ja! Zeker weten :slightly_smiling_face:

Wij zijn geen cupido, hoe moeten wij weten of hij je leuk vind, serieus…

Was er niet een ‘vind ie me leuk-topic’ (of zoiets )

Tuurlijk, ik snap ook wel dat hij niet midden in de klas jou vol op je mond gaat zoenen. Maar als je nagaat hoe hij buiten school om tegen je doet lijkt het me dat hij je leuk vind ja.

ik heb gisteren met hem afgesproken, en het was echt supergezellig, lief en ‘sexy’ eigenlijk. hele middag muziek geluisterd bij elkaar in armen gelegen en gezoend. hij had wel mijn shirtje naar beneeen gedaan en heeft me dus half in bh gezien xd maar het voelde gewoon ontzettend goed. daarna smste ik dat ik het gezellig vond en dat hij me nu mocht zoenen op school wanneer hij wilde, dat wilde ik eerst nog niet want ik wilde nog niet dat iedereen het wist. smste ie terug; haha oke zie wel :grin: xx
daarna nog 2smsen gestuurd maar geen reactie op gehad. heb hem wel nog gesproken op msn. ik snap eigg niet waarom ik zo onzeker ben, miss omdat het de eerste x is dat ik iemand echt leuk vindt?? of is er iets anders denken jullie? xx

:’)

Oh god, waarom lijken al die situaties op die van mij?
Oké een tip, je moet nog geen seks met hem hebben oké. Want hij deed je shirt naar beneden, verder moet je hem niet laten gaan anders wil die het alleen voor de seks waarschijnlijk + niet te opdringerig zijn met sms en msn.