echt verliefd?

-

-

Het is natuurlijk moeilijk voor een buitenstaander om te beslissen of hij op jou/jij op hem verliefd bent, maar als ik dit verhaal lees, zouden jullie best wel verliefd op elkaar kunnen zijn inderdaad.
Alleen dat hij met een ander meisje heeft gezoend is natuurlijk wel een beetje stom.

Stomme dubbele posts. :confused:

Nou ja, ik denk van wel?

-

Hoe je alles beschrijft denk ik wel dat hij verliefd op je is… Maar het kan natuurlijk ook een player zijn, als hij al met dat andere meisje gezoend heeft. Maar aan de andere kant vond hij het ook dom van zichzelf, en was hij mischien dronken. Dat is natuurlijk neit echt een excuus, maarja, jullie hadden geen verkering, dus hij kon opzich doen wat hij wou.
Als hij steeds je hand vast pakt vind hij je waarschijnlijk wel leuk, en nu hij je mee vraagt naar zijn gala al helemaal.

Als jij er steeds aan denkt, weet ik niet of je ook “vlinders” in je buik hebt? Zoja, dan ben je wel verliefd, maar denk je steeds aan hém, of aan wat hij doet? Je weet zelf het beste of je verliefd op hem bent of niet.

Als ik jou was zou ik gewoon met hem mee naar dat gala gaan, dan merk je vanzelf wel wat er gebeurd, en als je hem niet leuk vind uiteindelijk, moet je dat dan laten merken door afstandelijk te doen, maar als het blijkt dat je toch wel verliefd op hem bent, ga er dan voor ! :stuck_out_tongue:

Succes :slightly_smiling_face:

pfff, wat een zooitje :stuck_out_tongue:

jij hebt niks met hem, dus hij zou met een ander meisje mogen zoenen. (wel logisch dat je dat erg vind hoor, daar niet van). jij vind hem leuk, hij wilt niet zeggen of hij jou ook leuk vind en hij vraagt jou of die van je houd?

ik kan er echt niks mee :’).

-

Snap je niet helemaal. Maar als hij vraagt of je van hem houd, wat geef je dan als antwoord ??
Je kunt tuurlijk ook antwoorden “ik vind je erg leuk” ofzo, als dat het geval is

Euh, waarom verwijder je je beginpost ? :S

ik denk dat hij spijt heeft van die zoen maar het niet voor elkaar krijgt om sorry te zeggen. weer zo’n mannending… en ik denk dat hij gewoon heel erg verlegen is en niet durft te zeggen dat hij je heel erg leuk vindt, maar dag en nacht aan je denkt. :grinning:
ik denk ook wel dat jij hem leuk vindt, maar dat kun je natuurlijk zelf het beste bedenken. luister gewoon naar je eigen gevoel. als je hem ziet, ben je dan blij? als hij je hand pakt, krijg je dan vlinders of voel je je gedwongen en hou je zijn hand vast uit beleefdheid? als je aan hem denkt, krijg je dan meteen (of bijna) een smile op je gezicht? en vraag het ook eens aan je BFF’s of juist een buitenstaander die het geheel kan zien! die hebben natuurlijk weer een andere kijk op het hele verhaal.
maar geloof me, als hij niks in je ziet, houdt hij echt je hand niet vast!
maar blijk je hem niet leuk te vinden, moet je hem dat wel duidelijk vertellen! hij lijkt me een complexe (stom woord) jongen…
zucht.
veel succes ermee, je kan het, je moet gewoon het ijs breken en durven!