echt te dun; !

ga elke dag vette dingen eten, bijv. patat/aardappelschijfjes en zo.
wedden dat je aan komt?(a)

meid haal frikandelbroodjes en energydrank in je tussenuur hielp ook bij mij ben nu aardiig nromale gewicht 65 kilo 1m70 lang… hihi meer tips PM me x ( a )

Als je nog jong bent komt het vaak nog goed.
Ik was ook super dun en vet eten hielp niet. Toen ik wat ouder werd ging me stofwisseling vanzelf veranderen. En is het allemaal goedgekomen haha.
En zoals andere zeiden; dietist, misschien heeft die nog wat goede tips.
Maarja het ligt ook gewoon aan je genen denk ik…

Energydrank is zo slecht voor je. Dat zou ik echt niet iemand aanraden om te gebruiken. Ook niet om aan te komen.

@ Energy drank, dit zou ik niet doen nee. Dan ben je dadelijk eindelijk op gewicht, moet je al je tanden eruit laten halen door al die suiker die erin zit.

Van die voedingsdrankjes, ik weet ff niet hoe het heet, maar die hebben ze altijd bij de apotheek en daar zit dan iets van 300 kcal per drankje in. Weet iemand hier hoe dit heet?

nutridrink :wink:

Dat je bmi niet goed is hoeft niet te betekenen dat je te dun bent.
Ligt aan je lichaamsvormen.

ik heb dit ook dus ik ga dit topic maar ff volgen.
dieetiste zij: drink van die bekertjes ongeklopte slagroom.
dit helpt niet maar is alleen maar heel ongezond;)

^ Daarvan slibben je aders echt dicht waar je bijstaat xd

indd

Ik hou van energy drank !
Maar om het nu te gaan drinken om dikker van te worden zou ik niet doen dat is echt niet goed.

Energydrank raad ik af. Het glazuur klapt gelijk van je tanden + één blikje staat gelijk als 4 of 5 koppen koffie. En je krijgt een hoeveelheid suiker binnen waar je U tegen zegt en een caffeïnegehalte waar je zelfs 's nachts van doorstuitert.

Een teveel aan Redbull en andere energy dranken zorgt voor een minder snelle groei.
Mensen die echt verslaafd zijn aan energy drink (en dan bedoel ik écht verslaafd, dus een aantal hoeveelheden per dag), zijn vaak ook kleiner dan gemiddeld als ze nog niet uitgegroeid waren.

OT: Ik heb ergens een beetje het gevoel dat dit fake is, de TS heeft helemaal niet meer gereageerd.

Sjesus, dit topic is van 2009, logisch dat er helemaal niet meer gereageerd wordt door de TS.
Waarom worden die oude topics toch steeds naar boven gehaald ?

Ik zou naar een diëtist gaan. Als je allemaal ongezond gaat eten dan weet je ten eerste niet eens óf je daar wel van aan gaat komen en ten tweede het is niet voor niets ongezond, je maakt je lichaam er mee kapot.
Verder zou ik gewoon genoeg brood & avondeten nemen, tot je naar de diëtist gaat.

Oh, laat maar, ik moet beter lezen voortaan.

Ik ben raar want ik wordt dus helemaal niet wakker of hyper van energy. Ik slaap net zo makkelijk als ik dat vlak voor ik naar bed ga op drink haha

Ja je bent te dun! Minder (slecht) eten betekend niet NIET meer eten -.-’
Sorry hoor maar vind het een beetje een domme vraag want dat kan je toch zelf ook wel bedenken ?