helloo,
Ik wil al een tijdje nieuwe sneakers en zag deze dus op marktplaats staan… weet alleen niet of ze nou nep/echt zijn. Zou iemand het hier pleaaaase weten
alvast bedankt X
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/532475903/1
helloo,
Ik wil al een tijdje nieuwe sneakers en zag deze dus op marktplaats staan… weet alleen niet of ze nou nep/echt zijn. Zou iemand het hier pleaaaase weten
alvast bedankt X
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/532475903/1
hmmm… ik denk opzich wel dat ze echt zijn.ik vind ze persoonlijk wel spuuglelijk maar als jij ze mooi vind moet je ze gewoon doen
Geen idee.
ik ken er me niet goed uit maar ik denk wel dat ze nep zijn hoor
Hm ik denk wel dat ze echt zijn, ik ken zelf het merk niet dus het zou ook kunnen dat ze nep zijn
moet het iets uitmaken of ze echt of nep zijn? als ze toch fijn lopen is het toch goed?
Vraag het aan de verkoper ik ken het merk zelf niet dus ik heb zelf geen flauw idee !
En ja de verkoper kan natuurlijk ook liegen, en je kan ook naar de prijs kijken zijn ze niet zo duur dan zijn ze eerder nep zijn ze normaal/duur dan zijn ze waarschijnlijk echt !
omdat ik het zonde vind 60 euro te betalen voor schoenen die na een maand kapot gaan :’) ik vind meestal dat als schoenen van een merk zijn nagemaakt dat de kwaliteit niet zo goed is…(dus niet all stars van de dolcis waar geen all star op staat, maar all stars waar alles precies tzelfde is maar wel van een flut kwaliteit) =)
oooow op die fiets! ik zou die adverteerder een mailtje sturen en vragen of ze echt zijn dan heb je gelijk je antwoord!
succes!
jaa thanks, heb net gemailt! ben benieuwd bedankt iig
Ik denk niet dat als ze nep zijn, de verkoper dat ook gaat toegeven.
Weet ik niet… ik ken het merk niet.
Mmm geen idee
ja precies haha. bij twijfel zou ik het eigenlijk niet doen.
Kan je ze niet vergelijken met dezelfde op de officiele site? Neppers hebben altijd wel kleine verschillen met de echte
Ik ken het merk wel… maar weet niet of ze echt zijn.
ik ken het hele merk niet…
Ze gaan echt niet perse eerder stuk als ze nep zijn hoaarr…
Ik had diesels van 120,- gekocht die waren binnen een maand stuk…
Toen had ik van die nep uggs van een tientje gekocht en die zijn nu pas eecht stuk.
Ik ben nu van plan lage nikes te kopen (een soort van vans van nike) ik ben geen samer’ dus ik ga voor nikes niet voor vans.
Maar die van jouw, ik ken het merk niet maar ze lijken echt. Al vind ik ze wel spuug lelijk.
ik denk niet dat mensen zulke schoenen gaan namaken zodat ze dus nep zijn als bijna niemand het merk kent.
dan zullen ze, lijkt mij als je er geld aan wil verdienen, een bekender merk namaken.