[i]De laatste tijd erger ik me echt heel erg aan mijn moeder. Het gaat echt alleen maar over haar. ik kan wel wat vertellen, maar na een paar minuten wordt er gewoon weer door haar overheen gepraat. Er is echt altijd wel wat, er is altijd wel weer een van haar vrienden die wat raars gedaan heeft. Of er is ergens anders wel weer een wereldramp gebeurd. ze luistert gewoon echt niet naar me en het lijkt gewoon echt alsof ze zich niet over me interesseert.
Kijk, ik zeur echt niet snel. Maar ik kan het bij haar ook gewoon echt niet meer hebben. Laten we zeggen dat er veel gebeurd is thuis en dat dat ook al iets is waardoor onze band complex is. Maar het lijkt gewoon ook nadat er zoveel gebeurd is alsof ze nog steeds gewoon alleen maar aan zichzelf denkt.
maar ik ben ook gewoon echt niet graag meer thuis. Over mijn verhalen wordt echt continu heen gepraat. Ik ben gewoon echt veel liever bij mijn vader. En ik begin me er ook steeds erger aan te ergeren. En ik weet ook gewoon dat als ik dit zo tegen haar zou zeggen dat dit echt helemaal verkeerd zal vallen… daar ken ik haar goed genoeg voor…
Ik weet echt niet wat ik moet doen… Ik wil dit gewoon echt helemaal niet.[/i]